  • 11. Data: 2009-09-02 16:21:06
    Temat: Re: nowa płyta i instalacja XP
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 17:27:20 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > nie no same problemy z tą modernizacją... kupiłem sobie płytę główną no i
    > nie pomyślałem, ale płyta nie ma złącza FDD... jak na takie płycie
    > zainstalować Windows XP? Ktoś przerabiał ten temat?

    Ostatnią moją stację FDD jakieś 3 lata temu wyrzuciłem. Międzyczasie
    instalowałem XP na kilkudziesięciu komputerach. Jak mi sie nie chce to
    włączam emulację PATA w BIOS-ie. Jak dla "swoich" to wyciągam z pudełka
    odpowiednio spreparowaną w nLite do danej MB płytkę i też nie ma problemów.

  • 12. Data: 2009-09-02 16:25:34
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-09-02 18:05, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > a te sterowniki z dyskieteki wgrywane na samym początku instalacji nie
    > są potrzebne? robiłeś to czy gdybasz? ;o)

    Nigdy przy instalacji XP nie wgrywałem sterowników do nie wiadomo
    czego z dyskietki. Do wiadomo czego z dyskietki teą nie.
    I zdecydowanie nie jest to grupa do tłumaczenia jak zainstalować
    XP na nowej płycie. Grupę a.p.c.o.windowsxp zlikwidowali a może
    pytający nie potrafi jej znaleźć ?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-09-02 16:45:57
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 2 wrzesień (środa), gdy o godz. 18:16 *identyfikator: 20040501*
    napisał(a):

    > ASUS M4A785TD-M EVO

    Instalka powinna widzieć dysk jeśli w biosie w main, SATA configuration,
    OnChip SATA type ustawisz na SATA. No chyba, że masz RAID lub chcesz
    właczyć tryb AHCI, ale u mnie stwierdziłem, że dysk na AHCI wolniej działa.

    --
    Krasnal...

  • 14. Data: 2009-09-02 16:48:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Zintegruj sobie SP3 i sterowniki SATA ze swoja instalka XP

    no dzięki za informację, a może wiesz czy SP2 nie wystarczy - bo taką płytkę
    mam...

  • 15. Data: 2009-09-02 16:55:06
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 18:48:51 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > no dzięki za informację, a może wiesz czy SP2 nie wystarczy - bo taką płytkę
    > mam...

    Wystarczy. Nie martw się na zapas, tylko instaluj. A w razie problemów
    pytaj na pl.comp.os.ms-winnt

    --
    GLaF

  • 16. Data: 2009-09-02 17:42:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > a te sterowniki z dyskieteki wgrywane na samym początku instalacji nie są
    > potrzebne? robiłeś to czy gdybasz? ;o)

    Hmm... Przespałeś snem zimowym kilka lat ;P

    j.

  • 17. Data: 2009-09-02 18:13:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    .com...
    > Hmm... Przespałeś snem zimowym kilka lat ;P

    Nie. Każdy normalny używa Visty, albo jak kupuje złom to integruje
    sterowniki z instalką.

  • 18. Data: 2009-09-02 19:03:47
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > [...] jak na takie płycie zainstalować Windows XP?

    Najlepiej nie instalować Windows XP :)

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 19. Data: 2009-09-03 07:49:20
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > nie no same problemy z tą modernizacją... kupiłem sobie płytę główną
    > no i nie pomyślałem, ale płyta nie ma złącza FDD... jak na takie
    > płycie zainstalować Windows XP? Ktoś przerabiał ten temat?
    Najprosciej jesli chcesz aby dysk dziallal w AHCI a nie chcesz sie babrac z
    nlite
    to fdd na usb pozyczyc albo kupic

  • 20. Data: 2009-09-03 08:25:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 09:49:20 +0200, Przemek napisał(a):

    > Najprosciej jesli chcesz aby dysk dziallal w AHCI a nie chcesz sie
    > babrac z nlite
    > to fdd na usb pozyczyc albo kupic

    A najpierw sprawdzić czy ta płyta nie potrafi zobaczyć włożonego w
    trakcie bootowania pendriva jako FDD.