  • 1. Data: 2011-06-04 11:02:48
    Temat: nokia z klapka i z symbianem
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Witam!
    Poszukuje telefonu nokia z klapką i koniecznie z symbianem, chcialbym
    zakupic mamie, niestety jest bardzo odporna na nowosci (nowe menu w
    telefonie, potrafi sie poplakac jak dostanie tel z innym systemem, bo
    jest przerazona ze ni bedzie w stanie jego sie nauczyc) , musi byc
    symbian, z menu zblizonym do nokia n73 (taki posiada aktualnie), ma miec
    wideorozmowy, i dobry aparat z flashem.
    Jest cos takiego, google mi wyrzuca jakies syfy. (od google zaczalem)

    P.

  • 2. Data: 2011-06-04 11:04:49
    Temat: Re: nokia z klapka i z symbianem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 13:02:48 +0200, Pendrive napisał(a):

> [...]
    > wideorozmowy, i dobry aparat z flashem.
    > Jest cos takiego, google mi wyrzuca jakies syfy. (od google zaczalem)

    tak, nokia N73, wciąż daje się kupić jakieś resztki magazynowe albo factory
    refurbished. Tyle, że klapki nie ma. Ewentualnie E66 jak może być slider
    zamiast klapki.
    Bo każdy nowy telefon, w tym Nokie, szczególnie dotykowe, istotnie się już
    różnią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-06-04 12:38:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 04 Jun 2011 13:02:48 +0200, Pendrive wrote:
> [...]
    >telefonie, potrafi sie poplakac jak dostanie tel z innym systemem, bo
    >jest przerazona ze ni bedzie w stanie jego sie nauczyc) , musi byc

    Ale na pewno musi byc symbian ?

    S-E (bez systemu) mialy menu bardzo przejrzyste, siemensy mialy
    przejrzyste, to tylko przy nokii mozna sie bylo poplakac :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-06-04 13:52:55
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-06-2011 o 14:38:05 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale na pewno musi byc symbian ?

    Są swojej matce upgradowałem na Boże Narodzenie na Nokia 7020 i jest mega
    zadowolona, ja też uważam że jest to bardzo fajna komóreczka o bardzo
    dobrym wykonaniu, duży ekran, duże i wygodne klawisze, duże czcionki,
    b.dobre wykonanie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2011-06-04 15:28:52
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Pendrive <P...@d...pl> wrote:
> [...]
    > wideorozmowy, i dobry aparat z flashem.
    > Jest cos takiego, google mi wyrzuca jakies syfy. (od google zaczalem)

    Jak z klapką to może poszukaj modelu Nokia 6650
    Plusem jest spora bateria 1500mAh i GPS
    Minusem brak wifi (ale może Twoja mama nie potrzebuje) i chyba
    średni aparat...
    Nie wiem jak z videorozmowami... musiałbyś sprawdzić.

    --
    gs

  • 6. Data: 2011-06-05 10:43:05
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-04 14:38, J.F. pisze:

    > Ale na pewno musi byc symbian ?
    >
    > S-E (bez systemu) mialy menu bardzo przejrzyste, siemensy mialy
    > przejrzyste, to tylko przy nokii mozna sie bylo poplakac :-)

    niechodzi o to czy przejrzyste czy nie, ale o to ze banalnych rzeczy od
    poczatku musi sie uczyc a niestety nie jest to umysl 'techniczny' .
    Chce sprezentowac komorke z klapka jaka zawsze chciala ale nie chcialbym
    zeby reakcja sie powtorzyla.
    Cos takiego znalazlem
    http://www.nokia.pl/produkty/telefony/nokia-3710-fol
    bardzo fajny, nie ma co prawda wideorozmow, ale aparat nie odbiega od
    n73, ma klapke i symbiana i ladna co najwazniejsze (czarna)

    P.

  • 7. Data: 2011-06-05 21:00:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Grzegorz S" napisał:

    > Jak z klapką to może poszukaj modelu Nokia 6650

    Taką? Fajna, i jaka niedroga ;->
    http://warszawa.gumtree.pl/c-Sprzedam-telefony-akces
    oria-Nokia-6650-W0QQAdIdZ256309169
    Zaś ta z klapką to jest model 6650 T-mobile.
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/6650tmobile/Noki
    a_6650_TMobile.html
    Burdel do kwadratu z tymi oznaczeniami...

    JoteR

  • 8. Data: 2011-06-05 22:46:44
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał :

    > Zaś ta z klapką to jest model 6650 T-mobile.
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/6650tmobile/Noki
    a_6650_TMobile.html
    > Burdel do kwadratu z tymi oznaczeniami...

    Bardziej znana pod nazwą 6650 fold.