    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nokia z klapka i z symbianem
    Date: Sat, 4 Jun 2011 12:04:49 +0100

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 13:02:48 +0200, Pendrive napisał(a):

    > Witam!
    > Poszukuje telefonu nokia z klapką i koniecznie z symbianem, chcialbym
    > zakupic mamie, niestety jest bardzo odporna na nowosci (nowe menu w
    > telefonie, potrafi sie poplakac jak dostanie tel z innym systemem, bo
    > jest przerazona ze ni bedzie w stanie jego sie nauczyc) , musi byc
    > symbian, z menu zblizonym do nokia n73 (taki posiada aktualnie), ma miec
    > wideorozmowy, i dobry aparat z flashem.
    > Jest cos takiego, google mi wyrzuca jakies syfy. (od google zaczalem)

    tak, nokia N73, wciąż daje się kupić jakieś resztki magazynowe albo factory
    refurbished. Tyle, że klapki nie ma. Ewentualnie E66 jak może być slider
    zamiast klapki.
    Bo każdy nowy telefon, w tym Nokie, szczególnie dotykowe, istotnie się już
    różnią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan