  • 1. Data: 2010-05-13 15:32:10
    Temat: nokia BH-904 to dobry wybor?
    Od: metrampaz metrampaz <m...@g...com>

    Mam krotkie pytanie: czy sluchawka bluetooth Nokia BH-904 to dobry
    wybor, czy moze polecacie cos fajniejszego? Nigdy jeszcze nie uzywalem
    takich sluchawek i bedzie to moj pierwszy zakup. Domyslam sie, ze
    muzyki na nim nie poslucham, ale do rozmow nadaje sie czy raczej nie
    za bardzo?

    metrampaz

  • 2. Data: 2010-05-13 22:12:10
    Temat: Re: nokia BH-904 to dobry wybor?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    metrampaz metrampaz wrote:
    > Mam krotkie pytanie: czy sluchawka bluetooth Nokia BH-904 to dobry
    > wybor, czy moze polecacie cos fajniejszego?

    Maja troszke nietypowy uchwyt na ucho - ja bym najpierw gdzies
    przymierzyl, czy bedzie ci pasowac.

    > Nigdy jeszcze nie uzywalem
    > takich sluchawek i bedzie to moj pierwszy zakup.

    Bardzo przydatny gadzet.

    > Domyslam sie, ze
    > muzyki na nim nie poslucham, ale do rozmow nadaje sie czy raczej nie
    > za bardzo?

    No to jest ewidetnie tylko do rozmów i jak bedzie ci wygodnie, to bez
    problemu sie sprawdzi.
    Pamietaj, zeby umiescic sluchawke na uchu dominujacym, jezeli masz
    takowe. To bardzo ulatwia uslyszenie rozmówcy w halasie.

    Jakub