  • 1. Data: 2010-05-13 10:48:10
    Temat: Promocja w TT
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Właśnie dostałem SMS o takiej treści: "Otrzymasz 5 zł, jeśli do 20 maja
    wydasz 30 zł na rozmowy, SMSy, MMSy i internet, a w dn. 21-31.05.2010
    zasilisz raz konto za 25 zł." Co za idioci siedzą i wymyślają takie
    promocje? Ktoś kto choć trochę umie liczyć to będzie wolał na allegro kupić
    doładowanie niż pójść na taką promocję.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-05-13 10:50:45
    Temat: Re: Promocja w TT
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    --=olo=-- pisze:
> [...]
    > zasilisz raz konto za 25 zł." Co za idioci siedzą i wymyślają takie
    > promocje? Ktoś kto choć trochę umie liczyć to będzie wolał na allegro kupić

    A co ma jedno z drugim wspólnego? Można skorzystać z promocji kupując
    doładowanie na allegro. Ale to promocja "nie dla idiotów" ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-05-13 11:02:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > promocje? Ktoś kto choć trochę umie liczyć to będzie wolał na allegro
    > kupić doładowanie niż pójść na taką promocję.

    Oczywiscie czytales uwaznie regulamin promocji i jestes na 100% pewien, ze
    doladowania zakupione na Allegro nie sa w niej uwzgledniane?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-05-14 07:40:15
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie czytales uwaznie regulamin promocji i jestes na 100% pewien, ze
    > doladowania zakupione na Allegro nie sa w niej uwzgledniane?

    regulaminu nie ma, bo to oferta SMSowa, musisz spełnić tylko podane warunki,
    a chodzi mi o to, że kupując 25 na allegro, od razu bez wydzwaniania 30 zł
    masz te 4-5 zł taniej za doładowanie, a kupując 50 zł to i 10 zaoszczędzisz

    --=olo=--

  • 5. Data: 2010-05-14 07:50:19
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > A co ma jedno z drugim wspólnego? Można skorzystać z promocji kupując
    > doładowanie na allegro. Ale to promocja "nie dla idiotów" ;)

    można, tylko po co przepłacać wydając dodatkowo 30 zł?

    --=olo=--

  • 6. Data: 2010-05-14 07:57:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    --=olo=-- pisze:

    > można, tylko po co przepłacać wydając dodatkowo 30 zł?

    A gdzie tu widzisz przepłacenie 30zł?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-05-14 08:01:00
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > A gdzie tu widzisz przepłacenie 30zł?

    przeczytaj uważnie - najpierw musisz wydać 30 zł na rozmowy itd... a później
    doładować za 25 zł aby dostać 5 zł

    --=olo=--

  • 8. Data: 2010-05-14 08:07:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    --=olo=-- pisze:

    > przeczytaj uważnie - najpierw musisz wydać 30 zł na rozmowy itd... a później
    > doładować za 25 zł aby dostać 5 zł

    No to albo wydasz, albo nie wydasz. Jak nie wydasz, to nikt Cię do
    promocji nie zmusi. A jak wydasz, to zyskasz. Co ma do tego allegro? Ty
    jeden z tych, co 30zł na telefon w miesiącu żałuje?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-05-14 08:12:09
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > No to albo wydasz, albo nie wydasz. Jak nie wydasz, to nikt Cię do
    > promocji nie zmusi. A jak wydasz, to zyskasz. Co ma do tego allegro? Ty
    > jeden z tych, co 30zł na telefon w miesiącu żałuje?

    chodzi o to, że jak kupisz na allegro 25 za 20 to 5 masz od razu w kieszeni
    bez żadnych promocji!!!

    --=olo=--

  • 10. Data: 2010-05-14 08:17:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    --=olo=-- pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > chodzi o to, że jak kupisz na allegro 25 za 20 to 5 masz od razu w kieszeni
    > bez żadnych promocji!!!

    A jak kupisz na allegro 30 za 25 i skorzystasz z promocji, to
    będziesz miał od razu 10zł w kieszeni. Z czego oczywiście nie musisz
    korzystać.

    --
    Liwiusz