  • 1. Data: 2010-05-12 19:44:52
    Temat: Nokia Software Updater - jakieś jaja???
    Od: r...@k...pl

    Uruchomiłem sobie na kompie programik z tytułu czyli Nokia Software
    Updater. Ten, który do tej pory miałem, ver. 2.4.8.pl stwierdził, że
    potrzebuje się uaktualnić i teraz przez net uaktualnia się jak widzę do
    wersji 2.5.1.pl. Tyle, że ściągnął już z tego netu w tej chwili grubo ponad
    1,6 GB!!! A końca nie widać! Jest to normalne? Przecież po to, żeby
    uaktualnić oprogramowanie telefonu nie potrzeba chyba kobyły o takiej
    wielkości? Proszę o pilną odpowiedź, bo nie wiem czy mam dalej czekać na
    koniecl

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 2. Data: 2010-05-12 19:57:30
    Temat: Re: Nokia Software Updater - jakieś jaja???
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 May 2010 21:44:52 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > uaktualnić oprogramowanie telefonu nie potrzeba chyba kobyły o takiej
    > wielkości? Proszę o pilną odpowiedź, bo nie wiem czy mam dalej czekać na

    coś jest nie tak, zazwyczaj oprogramowanie to 30-200 MB

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-05-13 09:06:50
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2010-05-12 21:57, Waldek Godel pisze:

    > coś jest nie tak, zazwyczaj oprogramowanie to 30-200 MB

    A jaki to model Nokii?

  • 4. Data: 2010-05-13 09:20:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 May 2010 11:06:50 +0200, BAREK napisał(a):

    > A jaki to model Nokii?

    Wszystkie które kiedykolwiek robiłem w ten sposób - począwszy od
    archaicznej N73 do E72 i N97

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-05-13 10:09:50
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał

> [...]
    > uaktualnić oprogramowanie telefonu nie potrzeba chyba kobyły o takiej
    > wielkości? Proszę o pilną odpowiedź, bo nie wiem czy mam dalej czekać na

    Ostatnio im się coś popsuło, bo mi się to samo działo, a ściągnął w końcu
    grubo ponad 200 MB, podzcas gdy aktualizacja miała zajmowac raptem 72MB

    Pozdrawiam
    tp