  • 1. Data: 2011-10-08 00:50:51
    Temat: nokia 3110c na slepo
    Od: WildS <f...@n...pl>

    Witam,
    Mogłaby mi jakaś dobra dusza powiedzieć jak na ślepo w nokii 3110c z
    polskim menu włączyć bluetooth i ew. podączyć go do nokia ovi suite?
    Zmiazdzyl mi sie wyswietlacz a chciałbym zassac z telefonu kontakty,
    zdjęcia i SMSy.

    --
    WildS

  • 2. Data: 2011-10-09 11:10:38
    Temat: Re: nokia 3110c na slepo
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg>

    OK - środkowy klawisz
    ? - kursor w górę
    ? - kursor w dół
    Więc w zalogowanym do sieci telefonie:
    OK -> 3 razy ? -> OK -> 6 razy ? ->3 razy OK -> ? -> OK

  • 3. Data: 2011-10-09 11:34:17
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-10-09, Piotr <t...@a...gov.mg> wrote:
    > OK - środkowy klawisz
    > ? - kursor w górę
    > ? - kursor w dół
    > Więc w zalogowanym do sieci telefonie:
    > OK -> 3 razy ? -> OK -> 6 razy ? ->3 razy OK -> ? -> OK

    Dzięki :) Co prawda chyba jednak inne combosy ale w miedzyczasie
    zjechalem akurat do domu i tym razem wzialem tez ze soba kabelek miniusb
    i zgrałem do ovi suite co trzeba. Niemniej jednak dzięki.

    Teraz do czasu naprawy cofam sie do ery gumowej nokii chyba 5210 ;) i
    zaczyna mi brakowac irdy w laptopie ;)

    --
    WildS