    From: "revell" <@poczta.tio.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: no to pojeździłem
    Date: Tue, 7 Jun 2011 08:48:27 +0200

    Dzień dobry

    Rozwaliłem motura.
    Bieszczadzkie winkle, lewy, prawy, lewy, prawy, lewy, prawy podbiło na
    jakiejś łacie asfaltu/nierówności, wyniosło za mocno, klasyczne o kurw...
    nie wyda... o kurw... skoda z naprzeciwka, jeb i piewrwsze świadome myśli
    pojawiły się jak sunąłem po asfalcie leżąc.
    Myślę, że wszelkie roważania "jak upadać" można sobie wsadzić. Pamiętam już
    moment jak sunąłem na boku.
    Wniosek taki, że zawsze trzeba sie ubierać. Przed wyjazdem padały pomysły
    typu "zwinę kurtkę i bo przeciez tak gorąco" (jeden kolega nawet tak jechał)
    jednak się ubrałem i dzięki temu wstałem i jedynym problemem jest teraz
    rozwalony motocykl.

    Teraz mam mętlik w głowie. Z jednej strony po 24h już ciągnęło żeby
    pojeździć z drugiej pojawiają się myśli: a może trzeba se dać spokój? Może
    to jakieś ostrzeżenie od losu? Dwójka małych dzieci w domu, kredyty...
    Wcześniej leżałem jakieś 10 lat temu ale całkiem niegroźnie, jakiś poślizg
    na piasku etc.

    Jak to jest po takiej przygodzie?

    --
    tomek_fzs600