  • Data: 2011-06-07 08:32:35
    Temat: Re: no to pojeździłem
    Od: Glub <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "revell" <@poczta.tio.pl> wrote:
    > Dzień dobry
    >
    > Rozwaliłem motura.

    Wspolczuje.

    > Teraz mam mętlik w głowie. Z jednej strony po 24h już ciągnęło żeby
    > pojeździć z drugiej pojawiają się myśli: a może trzeba se dać spokój? Może
    > to jakieś ostrzeżenie od losu? Dwójka małych dzieci w domu, kredyty...
    > Wcześniej leżałem jakieś 10 lat temu ale całkiem niegroźnie, jakiś poślizg
    > na piasku etc.
    >
    > Jak to jest po takiej przygodzie?

    Chyba indywidualnie...
    Po zeszlorocznym sierpniowym dzwono-szlifie chcialem jak najszybciej
    wskoczyc na moto, najszybciej jak sie wykuruje.

    Nie mialem wstretu czy obaw przed. Po wykurowaniu sie i poskladaniu Hanki,
    gdy wsiadlem objawil sie wstret do wyprzedzania...
    A teraz na Piernikach objawily sie kolejne blokady- przed polozeniem sie w
    zakret.
    Ergo hamowalem w zakrecie bo balem sie uslizgu tylnego kola... LukeB z
    Ucientą troche mnie naprostowali ale dzwonki alarmowe wyją...
    Teoria gryzie sie z praktyką... W mojej glowie.
    Ergo musze sie pozbyc fobii... dodatkowe szkolenie chyba mi sie przyda...

    --
    Glub SW-T400