  • 11. Data: 2011-11-24 09:46:44
    Temat: Re: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:jakvpc$nnb$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "kamil/Endurorider.pl"

    > Pewnie kupił Barum 135/90/13, o 2,85zł droższą od Frigo, musi teraz jakoś
    > uzasadnić swój wybór :)

    Ja myślę, że mu się felga z weża odwinęła i stąd ta taruma ;]

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-11-24 10:29:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil/Endurorider.pl,

    Thursday, November 24, 2011, 8:32:24 AM, you wrote:

> [...]
    > naśmiewać, autentycznie jest bardzo dobrą oponą na śnieg o czym wiedzą
    > wszyscy, którzy mieli okazji ją sprawdzić w takich warunkach.

    E, tam. Starym Kormoranom Winter S100 do pięt nie dorasta. Miałem
    porównanie na tym samym samochodzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-11-24 10:30:46
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > E, tam. Starym Kormoranom Winter S100 do pięt nie dorasta. Miałem
    > porównanie na tym samym samochodzie.

    Ja niestety nie załapałem się na Kormorany :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2011-11-24 13:32:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 22:20:19 +0000, megrims <m...@i...pl> said:

    > http://auto.fishki.net/comment.php?id=103410

    Phi!
    Grand Prix Belgii w 1998 roku. 13 pojazdów wartych o wiele więcej i to
    w czasie kilkunastu sekund.
    Czym się podniecać?

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-11-24 13:44:19
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    m...@i...pl <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    04-idealny-
    C21277791.html

    > IMO nie pojedzie 330.
    >
    > http://www.einszweidrei.de/vw/phaew122003-1.htm
    >
    > Masa 2380 kg
    > Przyśpieszenie 0-200 22,2 sekundy
    > przyśpieszenie 0-100 6,1 sekundy

    No to 326km/h ;) bo auto już stare ;)

    jest tam limiter 250km/h ale pewnie dawno już zdjęty

    "With the speed limited removed, the 6.0 W12 Phaeton can reach a top speed of
    201mph as attested by Jeremy Clarkson of Top Gear; Clarkson said that it was
    "totally smooth and stable" even at that speed, and that even at 201 mph, he
    "still couldn't hear the engine"."

    201mph= 323.5km/h

    pozdrawiam.

  • 16. Data: 2011-11-24 14:06:17
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil/Endurorider.pl

> [...]
    > naśmiewać, autentycznie jest bardzo dobrą oponą na śnieg o czym wiedzą
    > wszyscy, którzy mieli okazji ją sprawdzić w takich warunkach.

    To prawda, a kto tak nie uważa, ten ma krótkiego penisa. Zastanawia mnie
    tylko, dlaczego ta rewelacyjna opona nie jest hitem eksportowym i
    dlaczego nie jeździ na niej cały świat (od Skandynawów i Eskimosów
    poczynając).

  • 17. Data: 2011-11-24 14:33:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/11/2011 13:06, to wrote:
> [...]
    > tylko, dlaczego ta rewelacyjna opona nie jest hitem eksportowym i
    > dlaczego nie jeździ na niej cały świat (od Skandynawów i Eskimosów

    Bo to czarny PR międzynarodowych korporacji oponiarskich. Opłacają testy
    i zatrudniają copywriterów do pisania negatywnych recenzji na różnych
    portalach i forach w internecie, żeby ich Dębica nie wygryzła z rynku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2011-11-24 15:56:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Bo to czarny PR międzynarodowych korporacji oponiarskich. Opłacają testy
    > i zatrudniają copywriterów do pisania negatywnych recenzji na różnych
    > portalach i forach w internecie, żeby ich Dębica nie wygryzła z rynku.

    Tak to jest jak rządzi PO... Gdyby rządził Jarosław, a Lech
    zmartwychwstał, to mielibyśmy ropę z Gruzji w zamian za Frigo! Jarosław!
    Jarosław! Jarosław!

  • 19. Data: 2011-11-24 18:37:30
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko, dlaczego ta rewelacyjna opona nie jest hitem eksportowym i
    > dlaczego nie jeździ na niej cały świat (od Skandynawów i Eskimosów

    Bo reszta świata spłukała się na wąż ogrodowy do felgi.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 20. Data: 2011-11-24 18:59:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil/Endurorider.pl

    > Bo reszta świata spłukała się na wąż ogrodowy do felgi.

    Super riposta, gratuluje. A teraz pocałuj żab^H^H^Hfutrzaka w stopę.