  • 51. Data: 2010-09-24 09:01:38
    Temat: Re: no i zdzwoniĹ?em siÄ? z motocyklistš...
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:i7hoqu$41r$12@news.onet.pl...
    > pokaż, gdzie tak twierdze?

    Proszę bardzo, cytuję:

    "na prawde poczytaj PoRD i skoncz pierdolic. zatrzymac się przy ciągłej... "

    No i ?

    Marek

  • 52. Data: 2010-09-24 09:05:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
> [...]
    >
    > Proszę bardzo, cytuję:
    >
    > "na prawde poczytaj PoRD i skoncz pierdolic. zatrzymac się przy

    podkreśl wyraz "pobocze" w mojej wypowiedzi.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 53. Data: 2010-09-24 09:09:43
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistš...
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    >No dobra, zmieniam na "zatrzymałeś się przed skrętem" :)

    A to cos zmienia? Chlopie, o ile pamietam to Ty syna masz i wsadziles
    go wlasnie na motor. Chcesz go zabic wpajajac mu takie madrosci?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 54. Data: 2010-09-24 09:15:23
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklist?...
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Sep 2010 10:44:55 +0200, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >Widzę ciągłą linię a to oznacza że nie wolno mu jej przekraczać ani
    >najeżdzać.

    Jak juz sobie tak bredzimy, to zapoznaj sie z definicja 'stanu wyzszej
    koniecznosci' - bo wiesz, moze akurat mu zona rodzi w tym samochodzie
    (a porod jest posladkowy), albo to lekarz ktory musi natychmiast
    zawracac zeby ratowac ludzkie zycie.
    Oczywiscie przy zalozeniu ze takowy stan zaistnial. No ale zakladac
    mozemy wszystko.

    pozdrawiam
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 55. Data: 2010-09-24 09:17:32
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > koniecznosci' - bo wiesz, moze akurat mu zona rodzi w tym samochodzie
    > (a porod jest posladkowy), albo to lekarz ktory musi natychmiast

    Jeżeli to pojazd uprzywilejowany to czemu nie...

    Marek

  • 56. Data: 2010-09-24 09:18:50
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Sep 2010 11:17:32 +0200, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >Jeżeli to pojazd uprzywilejowany to czemu nie...

    napisz wiency o tem co stan wyzszej koniecznosci ma do
    uprzywilejowania, badz nie pojazdu przy lamaniu przepisu :)

    pozdr
    newrom

  • 57. Data: 2010-09-24 09:19:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:
    > Mariusz, wysłałeś mu fotki? adres miejsca podałeś?

    Michał. Michał nie Mariusz, jebło mi się.

  • 58. Data: 2010-09-24 09:19:59
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A to cos zmienia? Chlopie, o ile pamietam to Ty syna masz i wsadziles
    > go wlasnie na motor. Chcesz go zabic wpajajac mu takie madrosci?

    Zmienia bo mozna w każdej sytuacji ominąć stojący pojazd tak jak dowolną
    przeszkodę.

    Marek

  • 59. Data: 2010-09-24 09:20:23
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > to jeszcze "przepraszam" poproszę.

    Przepraszam.

    Marek

  • 60. Data: 2010-09-24 09:21:19
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Sep 2010 11:19:45 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Michał. Michał nie Mariusz, jebło mi się.

    No to przepros!

    pozdr
    newrom, nie Michal. Przepraszam.