  • 1. Data: 2010-07-04 19:16:36
    Temat: nieplanowane opóźnienia w dostarczaniu smsów
    Od: killer-of-god <p...@g...com>

    Hej.
    Zadaję to pytanie nie tylko z czystej ciekawości gdyrz zdarza się to
    dosyć często u mnie, a jest bardzo denerwujące. Czym spowodowana być
    może sytuacja, w której w telefonie (nokia n82) wszystko jest
    skonfigurowane jak trzeba, jest zasięg (plus),, a wiadomości
    dochodzą nawet po 20 minutach od wysłania. W klasycznej formie
    wygląda to tak, że co jakiś czas przy próbie wysłania smsa nie
    dostaję potwierdzenia dostarczenia i chcąc sprawdzić czy sms wyszedł
    zerkam do skrzynki nadawczej, a tam tkwi sobie wysyłana wiadomość,
    tyle, że ze statusem sugerującym próbę wysłania o jakiejś tam
    godzinie. Najczęściej są to dwie minuty od wciśnięcia wyślij. Po
    nadejściu zapowiadanej próby wiadomość zmienia status na wysyłana,
    po czym znowu informacja, że będzie kolejna próba i może tak długo,
    zwykle po kilku minutach sms znika ze skrzynki nadawczej, a ja w
    raportach widzę potwierdzenie dostarczenia. Często pomaga też ręczne
    zmuszenie telefonu do podjęcia próby wysłania przy pomocy
    odpowiedniej komendy w menu. Co to być może?
    Pozdrawiam.