  • 1. Data: 2010-07-04 17:15:14
    Temat: Samsungi SOLID 2100 i 2700?
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    Witam,
    Troszkę się już skołowałem;
    w sumie można znaleźć dwa telefony "odprone bardziej" Sansunga 2100 i
    2700, ale nie do końca mogę rozwikłać na czym polega między nimi
    róznica.
    Ktoś mi to wyjaśni?
    Czy jeśli zamierzam kupić taki właśnie bardziej odporny, to wśród
    obecnie sprzedawanych modeli, na coś jeszcze warto uwagę zwrócić?

    Bartek

  • 2. Data: 2010-07-04 19:39:38
    Temat: Re: Samsungi SOLID 2100 i 2700?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Bartosz Paciorek pisze:
> [...]
    > w sumie można znaleźć dwa telefony "odprone bardziej" Sansunga 2100 i
    > 2700, ale nie do końca mogę rozwikłać na czym polega między nimi
    g3, aparat, ekran...

    > Ktoś mi to wyjaśni?

    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2747&i
    dPhone2=2507

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-07-04 20:22:24
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    On 4 Lip, 21:39, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > Bartosz Paciorek pisze:> Witam,
    >
    > g3, aparat, ekran...

    > http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2747&i
    dPhone2=2507

    > ToMasz

    No tak, dziękuje :-)
    CO do róznic to jest ich bardzo mało;
    2700 ciut cięższy ma 3G i krócej żyje na baterii,
    za to 2100 lżejszy, dłużej żyje na baterii i ma lepszą odporność na
    ciecze.

  • 4. Data: 2010-07-05 14:24:20

    Użytkownik "Bartosz Paciorek" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    CO do róznic to jest ich bardzo mało;
    2700 ciut cięższy ma 3G i krócej żyje na baterii,
    za to 2100 lżejszy, dłużej żyje na baterii i ma lepszą odporność na
    ciecze.

    Kupiłem dziecku 2700
    Powód? Mniej odporny na upadki od 2100, ale bardziej wypasiony w gadżety, z
    większym w pixelach wyświetlaczem