  • 1. Data: 2010-07-04 09:05:54
    Temat: Jak takie zdjęcie wyszło
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Pierwszy plan ostry a z tyły świata w takie krechy.

    http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.html
    ?i=0

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-07-04 09:07:18
    Temat: Re: Jak takie zdjęcie wyszło
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Oo, sorry... NTG

  • 3. Data: 2010-07-04 09:56:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Jul 2010 11:05:54 +0200, Piotr M wrote:
    >Pierwszy plan ostry a z tyły świata w takie krechy.
    >http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.htm
    l?i=0

    Komorka z prawdziwa lampa blyskowa ?

    J.

  • 4. Data: 2010-07-04 11:05:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-07-2010 o 11:56:30 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    ?i=0

    > Komorka z prawdziwa lampa blyskowa ?

    Tylko dlaczego jest poruszenie świateł a pierwszego planu już nie. I
    zastanawia mnie te poruszenie że takie dość precyzyjne, od linijki i
    jeszcze z taką perspektywą. Nie wiem jak to można zrobić..

  • 5. Data: 2010-07-04 11:07:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-04 13:05, Piotr M pisze:

    > Tylko dlaczego jest poruszenie świateł a pierwszego planu już nie. I
    > zastanawia mnie te poruszenie że takie dość precyzyjne, od linijki i
    > jeszcze z taką perspektywą. Nie wiem jak to można zrobić..

    Spójrz na prawą dłoń misia po lewej stronie zdjęcia i sam się domyślisz :-)

  • 6. Data: 2010-07-04 11:13:47
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-07-2010 o 13:07:59 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Spójrz na prawą dłoń misia po lewej stronie zdjęcia i sam się domyślisz
    > :-)

    Tego po prawej? Dziewczyna pośrodku kadru też ma światło na twarzy. Ze
    światłem to nieraz tyle różnych kosmosów wychodzi, ale że to co? Fake?

  • 7. Data: 2010-07-04 11:31:13
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]

    > zastanawia mnie te poruszenie że takie dość precyzyjne, od linijki i
    > jeszcze z taką perspektywą. Nie wiem jak to można zrobić..

    Długi czas naświetlania w ciemności - naświetlają się tylko źródła światła.
    Zmieniasz zoom - się one rozmazują "perspektywicznie"
    Na koniec operacji błyska lampa i "zamraża" sylwetki z pierwszego planu

    Sławek

  • 8. Data: 2010-07-04 13:12:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 04 Jul 2010 13:13:47 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Tego po prawej? Dziewczyna pośrodku kadru też ma światło na twarzy. Ze
    > światłem to nieraz tyle różnych kosmosów wychodzi, ale że to co? Fake?

    Prawidłowej odpowiedzi udzielił kol. Slawekk.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 9. Data: 2010-07-04 16:50:48
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-04 11:05, Piotr M wrote:

    > Pierwszy plan ostry a z tyły świata w takie krechy.
    >
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.html
    ?i=0

    szczelasz z lampą i długim czasem naświetlania, najlepiej firmy soony
    erikson

  • 10. Data: 2010-07-05 15:23:21
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-07-04 13:31, Slavekk wrote:
    > Długi czas naświetlania w ciemności - naświetlają się tylko źródła światła.
    > Zmieniasz zoom - się one rozmazują "perspektywicznie"
    > Na koniec operacji błyska lampa i "zamraża" sylwetki z pierwszego planu

    Czyli blysk "na druga kurtyne" migawki

    Pozdro

    Maseł