  • 41. Data: 2010-03-19 11:00:11
    Temat: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Dominik & Co wrote:

    > Zaatakowałem słowa "Nie rób dziecku krzywdy _niemodnym_ telefonem"
    > Do tego się przyczepiłem. Nie do tego, że nie kupujesz dziecku
    > telefonu zgodnie z jego potrzebami, czy nie mającego takiej czy
    > owakiej funkcji.
    > No, ale jak ktoś czytać nie umie, to można mu i sto razy pisać...

    > Napisałeś "Nie rób dziecku krzywdy niemodnym telefonem".
    > Niemodnym. Nie "przestarzałym", nie "mało funkcjonalnym".
    > Niemodnym. Wypierasz się własnych słów?

    Miałem już nie odpisywać, ale bardzo mi sie podoba Twoje pisanie o
    rozumieniu tekstu rotfl

    Weź po prostu przeczytaj jeszcze raz co napisałem w pierwszym poście, weź do
    ręki słownik i sprawdź słowo "modny".
    Wyjaśniłem Ci różnicę a Ty dalej swoje.

    Chyba Ci rozpiszę, żeby te twoje wywody zakończyć.

    modny = popularny
    niemodny = niepopularny

    Żeby wiedzieć co to znaczy "popularny telefon dla młodzieży", to trzeba
    jakąś szkołę skończyć?
    Każdy człowiek z IQ wyższym niż 80 wie, że młodzież używa i potrzebuje
    wszystkich bajerów w telefonie.
    Od mp3, przez bluetooth, latarka czy kamera,mmsy, fotki i ich edycja.
    Telefon który tego nie ma jest dla nich mało funkcjnalny a to automatycznie
    stawia go w grupie niepopularnych czyli niemodnych.

    mało funkcjonalny = niepopularny = niemodny

    Normalny telefon to taki, który nie odstaje a ni w górę ani w dół, w tym
    wypadku od modnych czyli popularnych telefonów.

    Czy tym razem zrozumiałeś, czy dalej będziesz walił farmazony o ironii?

    To, że kupujesz dziecku przestarzałe i niemodne zabawki to wyłącznie Twoja
    sprawa, ale nie wylewaj swoich frustracji atakując na forach.

    Ktoś zadał pytanie, ja mu odpowiedziałem, ty naskoczyłeś na mnie.
    Dałeś dupy tym atakiem i za wszelką cenę brniesz dalej.
    Jak tego samego uczysz dzieciaka to mi go szkoda.

  • 42. Data: 2010-03-19 12:29:37
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    frank drebin rzecze:

    > Chyba Ci rozpiszę, żeby te twoje wywody zakończyć.

    Dobrze, wygrałeś flejma. PLONK.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 43. Data: 2010-03-19 12:38:42
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Nc z tego nie rozumiem.
    Ja mam tego siemensa s55, jestem z niego zadowolony i nic wiecej nie
    potrzebuje. Na wycieczki i tak zostawiam go w domu, bo jednak delikatny
    jest.
    Wtedy biore ME45...

    TA

  • 44. Data: 2010-03-19 16:53:43
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Ja mam tego siemensa s55, jestem z niego zadowolony i nic wiecej nie
    > potrzebuje. Na wycieczki i tak zostawiam go w domu, bo jednak

    jeżeli jesteś młodzieżą wczesnoszkolną lub gimnazjalną i nic więcej niż s55
    nie potrzebujesz, to twoja i wyłącznie twoja sprawa.
    Znam kilka osób w wieku 20 lat, które wogóle nie mają komórek.
    Czy z tego powodu zasługują na jakieś specjalne względy?
    Ich sprawa.

    Wątek jest o wciskaniu dziecku szrota, bo tato tak uważa.
    A dziecko w pewnym wieku bierze za wyrocznię wszystko co powie tato.
    A potem wytrzeszcza oczy, że grupa się z niego śmieje.

  • 45. Data: 2010-03-19 17:15:08
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 19 Mar, 17:53, "frank drebin" <b...@v...pl> wrote:
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
    Chyba ta maksyma powinna Ci być nie na rękę. Nikt tu nie mówi o
    szrocie.
    A tak nawiasem, jak dzieciak cierpi że grupa się z niego śmieje, to
    głupi dzieciak ponieważ ma głupiego rodzica. Naczynia połączone.

  • 46. Data: 2010-03-23 14:22:41
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 18 Mar 2010 22:32:44 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> wrote:

    >Kolejny bez znajomości realiów świata młodzieży.... A potem gabinety
    >psychologów puchną.

    czytajac twoje posty w tym watku widac, ze sam masz problemy i latales
    po psychologach. Od ciebie w duzej mierze zalezy jak wychowasz swoje
    dzieci i musisz im uswiadamiac, ze biale ma byc biale a czarne ma byc
    czarne. A teraz mamy, ze.......(z reklamy), ze dostajesz cos za darmo
    na zawsze (* na zawsze tzn. na 3 miesiace).

    Telefon sluzy do dzwonienia a nie do robienia zdjec i do zabawy.....!

    --
    ThinkXtra

  • 47. Data: 2010-03-23 17:20:15
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-23 15:22, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > na zawsze (* na zawsze tzn. na 3 miesiace).
    >
    > Telefon sluzy do dzwonienia a nie do robienia zdjec i do zabawy.....!

    Skoro telefony są także do zabawy i robienia zdjęć ( i na dodatek za
    złotówkę) to dlaczego z nich nie korzystać? Dlaczego dzieci mają nie
    korzystać?
    Jeśli jesteś cofnięty w czasie i masz ograniczony mózg to idź łupać ten
    swój kamień i nie pisz na grupy.

    --
    animka

  • 48. Data: 2010-03-28 14:06:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Dominik & Co" napisał:

    > Fakt :-)
    > Ale da się- nawet (a może zwłaszcza?) pod Linuksem :-)

    Ja z konieczności musiałem opanować to pod Windą, ale próba przekazania tej
    wiedzy (zresztą ogólnodostępnej) innemu rodzicowi okazała się ponad moje
    siły.

    > (pomijam już via wap w epoce tanich pakietów netowych).

    Ech, zanim się wypróbuje, która gra ruszy na tym (całkiem zresztą udanym)
    telefoniku, to i pakiety pójda w siną dal.

    > Taka już uroda Samsungów...

    Ostatnio usiłowałem opisać tę urodę znajomemu, który nabył dziecku Samsunga
    Corby. Słuchał nic nie rozumiejąc a następnego dnia oddał mi płytkę z grami
    na dotykowce 240x320 (którą na wszelki wypadek mu wypaliłem) z komentarzem,
    że są tam również gry raczej nie dla dzieci. Na pytanie skąd wie - odparł,
    że przegrał na kartę i zainstalował. Ot tak po prostu. Uroda przemija z
    wiekiem.

    JoteR