  • 1. Data: 2010-03-17 08:14:28
    Temat: HTC HD2, spóźniające się smsy
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale od momentu, kiedy zmieniłem tel
    na HTC HD2, wysyłane z niego smsy docierają do odbiorców z opóźnieniem
    sięgającym 2 dni. Czy to wina telefonu może być, czy operatora, bo
    zupełnie nie wiem od czego zacząć badanie tej sprawy.

    Dzięki!

  • 2. Data: 2010-03-17 09:25:22
    Temat: Re: HTC HD2, spóźniające się smsy
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 09:14:28 +0100, Kenjiro napisał(a):

> [...]
    > sięgającym 2 dni. Czy to wina telefonu może być, czy operatora, bo
    > zupełnie nie wiem od czego zacząć badanie tej sprawy.

    MIalem kiedys taka dziwna przypadlosc zrestartuj telefon. Tez mialem
    problem ale z teelfonowaniem. Dopiero po wyciagnieciu karty ponownym
    wsadzeniu, telefon dzwonil pod numer na ktory wczesniej nie chcial.

  • 3. Data: 2010-03-17 10:12:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > sięgającym 2 dni. Czy to wina telefonu może być, czy operatora, bo
    > zupełnie nie wiem od czego zacząć badanie tej sprawy.

    masz wszystkie uaktualnienia wgrane? W szczególności te od SMS?

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski