  • 1. Data: 2010-03-16 20:30:08
    Temat: Jaki tel. z czarna lista i nagrywaniem?
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje kupic jakis jak najtanszy i prosty w obsludze telefon
    spelniajacy te wymagania, a przefitrowanie takiej masy telefonow jest
    niemozliwosca, wiec moze ktos uzywa czegos takiego z opcjami jak ponizej:
    - AUTOMATYCZNE nagrywanie rozmow
    - Obecnosc w telefonie tzw czarnej listy, ktora by uniemozliwiala
    dodzwonienie sie/odebranie sms-a z jakis okreslonych numerow
    - Prosty w obsludze
    - Przyzwoicie trzymajaca bateria
    - Standardowy telefonowy uklad z klawiatura, bez dotykowego ekranu itp.
    - Nie musi byc najnowszy
    - Mozliwie najtanszy

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-16 20:41:24
    Temat: Re: Jaki tel. z czarna lista i nagrywaniem?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-03-2010 o 21:30:08 Konrad L <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > - Prosty w obsludze
    > - Przyzwoicie trzymajaca bateria
    > - Standardowy telefonowy uklad z klawiatura, bez dotykowego ekranu itp.

    Wszystko Ci to spełni np Nokia 6120 z odpowiednim softem do zdobycia w
    necie. Używka ok 200zł

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-03-16 20:59:35
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 21:41, Piotr M pisze:

    > Wszystko Ci to spełni np Nokia 6120 z odpowiednim softem do zdobycia w
    > necie. Używka ok 200zł

    OK, dzieki bardzo za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-03-16 21:13:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > Dnia 16-03-2010 o 21:30:08 Konrad L <p...@o...pl> napisał(a):
    > Wszystko Ci to spełni np Nokia 6120 z odpowiednim softem do zdobycia w necie.
    > Używka ok 200zł

    Akurat aplikacje nie są takie wspaniałe. Niektóre nie potrafią nagrywać rozmów z
    numerem zawierającym na początku *.

  • 5. Data: 2010-03-17 00:50:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    Konrad L pisze:
> [...]
    > - Prosty w obsludze
    > - Przyzwoicie trzymajaca bateria
    > - Standardowy telefonowy uklad z klawiatura, bez dotykowego ekranu itp.

    telefon z symbianem
    a na nim programy: do nagrywania Xelnet-Lite (teraz sie inaczej nazywa)
    + BlackList lub AdvManager do ustawiania 'czarnych list'

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-03-17 08:46:40
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Konrad L rzecze:

    > Potrzebuje kupic jakis jak najtanszy i prosty w obsludze telefon
    > spelniajacy te wymagania, a przefitrowanie takiej masy telefonow jest
    > niemozliwosca, wiec moze ktos uzywa czegos takiego z opcjami jak ponizej:

    Siemens SL45i. Wszystko co chcesz z odpowiednim softem (łatwo dostępnym).
    Nie wiem tylko, czy łatwo będzie Ci znaleźć egzemplarz w dobrym stanie.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2010-03-18 00:15:13
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-17 01:50, AL pisze:

    > telefon z symbianem
    > a na nim programy: do nagrywania Xelnet-Lite (teraz sie inaczej nazywa)
    > + BlackList lub AdvManager do ustawiania 'czarnych list'

    A te programy sa oki?
    Bo przykladowo mam tel z WM 5 no i niestety przy nagrywaniu takim
    programikiem brakuje mniej wiecej pierwszych 2s no i widac ze tel jest
    obciazony, bo wolno reaguje na zakonczenie rozmowy itp. Z kolei 2-gi
    program jakies inne kwiatki wyprawial i byl calkowicie nieuzywalny. Pod
    symbianem jakos to lepiej chodzi?

    Pozdr.

  • 8. Data: 2010-03-18 08:47:53
    Od: AL <a...@s...tam>

    Konrad L pisze:

> [...]
    > obciazony, bo wolno reaguje na zakonczenie rozmowy itp. Z kolei 2-gi
    > program jakies inne kwiatki wyprawial i byl calkowicie nieuzywalny. Pod

    nagrywa mi sie kazda rozmowa 'per automat' - nic 'nie ucieka' - jest
    pelna rozmowa. Format AMR zajmuje b.malo miejsca. Oczywiscie bipek
    wylaczony.
    Pare razy przydala sie ta funkcja w dochodzeniu swoich praw.

    --
    pozdr
    Adam (AL)