  • Data: 2013-09-23 09:00:20
    Temat: nieco OT Re: pluskwa lokalizacyjna?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Sep 2013 07:06:11 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:
    > Te "detektywistyczne" to raczej bym między bajki włożył. Nie wierzę
    > widzenie satelitów przez żelastwo samochodu spod podwozia.

    No mam taki i działa. Włóż tablet pod samochód i sprawdz.

    > Czy są gdzieś tanie prepaidy typu RwK za 5zł, które da się
    doładowywać
    > "zdalnie", tzn bez fizycznego kontaktu z telefonem i tą kartą SIM?

    Plus i Play (pozostali pewnie też) ma do takich celów specjalny
    abonament "telemetria", który kosztuje kilka zl/mies z limitem
    transferu zupełnie wystającym na.użytek lokalizatora. Jest to
    bardziej wygodne niz prepaid, który niespodziewanie przestaje działać
    bo mu się saldo skończyło. Jak chce się mieć stały monitoring to
    prepaid się srednio nadaje to tego.

    --
    Marek