  • Data: 2013-09-23 08:47:49
    Temat: Re: nieco OT Re: pluskwa lokalizacyjna?
    Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    news:523fcc42$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
    > Po przemyśleniu zostałem przekonany :) Nie wiem jak jest naprawdę z tym
    > "widzeniem nieba". Podejrzewam, że zależy od zastosowanego modułu GPS.
    > Pewno wyjdzie w praniu. Na razie zamówiłem na dx to:
    > http://dx.com/p/cx-01-mini-handheld-vibrating-mms-si
    rf3-gprs-gsm-position-
> [...]
    > szkło, o ile się nie roztopi w upał. Mój tablet m723g 1) widzi satelity
    > leżąc koło lewarka biegów, 2) próbował się roztopić, jak wisiał na
    > przedniej szybie w upał.
    > Zasilanie oczywiście musi mieć stałe, wiadomo.
    > Te "detektywistyczne" to raczej bym między bajki włożył. Nie wierzę w
    > widzenie satelitów przez żelastwo samochodu spod podwozia.
    > A wracając do tematu grupy:
    > Czy są gdzieś tanie prepaidy typu RwK za 5zł, które da się doładowywać
    > "zdalnie", tzn bez fizycznego kontaktu z telefonem i tą kartą SIM?

    Ja mam TK-102
    (http://allegro.pl/nowy-lokalizator-gps-tk-102-z-gpr
    s-gsm-podsluch-i3552179338.html
    przykładowa sztuka) działa, obojętnie gdzie go w samochodzie zostawię łapie
    sygnał. Nadzorowany za pomocą sms. Za taką cenę polecam. A działa z playową
    kartą po 5 za rok ;)Sygnał traci jedynie na parkingach "marketowych"
    molochów. Dokładność od 2-3 m do, przy słabym sygnale, kilkudziesięciu
    m.Jedyny minus to bateria nie trzyma tyle ile reklama podaje ;) W zestawie
    jednak jest ładowarka samochodowa. Na uchwyt magnetyczny raczej bym z
    zestawu nie liczył, trzyma raczej za słabo by sie utrzymać na dziurach
    karoserii. Jednak nie eksperymentował w "boju" :D
    Zdrówka