  • 11. Data: 2010-02-06 11:42:05
    Temat: Re: niech żyje Creative(.pl)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-05 20:23, Giecze pisze:

    > ..
    >
    > Czytam na ich stronie:
    > Minimum System Requirements:
    > MicrosoftŽ WindowsŽ XP Service Pack 2 (SP2)
    >

    > Więc nie rozumiem o co ci chodzi?

    A rozumiesz słowo MINIMUM?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-02-06 11:56:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-05 22:54, Andrzej Libiszewski pisze:

    > I dlatego wsparcie do bardziej nietypowego sprzętu masz takie, jakie masz.

    Nietypowego, to byłoby dobrze :D
    Tam nie ma wsparcia nawet dla typowego sprzętu niestety.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2010-02-06 11:59:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    grup dyskusyjnych:hkjiuu$6lf$...@n...interia.pl...

    > A rozumiesz słowo MINIMUM?

    Maksimum to XP SP3.

  • 14. Data: 2010-02-06 12:58:55
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A rozumiesz słowo MINIMUM?

    Dla ścisłości, przy OSach powinni pisać o wspieranych systemach. Trudno
    oczekiwać, że to kryterium daty wydania (wtedy i Windows 2050 się
    załapie).

    Grzegorz

  • 15. Data: 2010-02-06 14:37:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WS" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Problem i soft i hard, ale po kolei. Kupiłem kartę X fi Elite pro. Po
    > zainstalowaniu w Win 7 okazało się, że działa tylko jeden kanał audio.

    Czemu w takim razie nie oddasz jej do sklepu?

  • 16. Data: 2010-02-06 14:40:14
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nietypowego, to byłoby dobrze :D
    > Tam nie ma wsparcia nawet dla typowego sprzętu niestety.

    I po co Ci to? Bez problemu można obalić Twoje twierdzenie (choćby tym, że
    czytasz to, co napisałem) i wyjdziesz wtedy na ćwierćinteligenta.

    JaromirD

  • 17. Data: 2010-02-06 16:40:35
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    WS wrote:

    > Własnie chodzi o ton odpowiedzi. Jesli chodzi o sprawdzanie - otóż
    > sterowniki i oprogramowanie pod W7 na stronie Creativa są. Dopiero po
    > ich zainstalowaniu okazuje się, że własciwie to są, ale prawie..
    > Strona Creativa cierpliwie prowadzi do oprogramowania pod tę kartę
    > dla Win7.

    Coz ton niezbyt uprzejmy ale dla wielu firm wsparcie dla produktow konczy
    sie
    z zakonczeniem ich sprzedazy.Fakt ,creative moglo to lepiej rozegrac np
    zaproponowac -
    przyslijcie nam stara karte X fi elite pro dostaniecie 30% znizki na nowa
    karte w pelni zgodna z win7
    - zamkneloby usta wszystkim tym ktorzy twierdza ze nie troszcza sie o
    uzytkownikow a przy okazji by zarobilo :)

  • 18. Data: 2010-02-06 17:49:24
    Od: "WS" <w...@p...onet.pl>

    > "WS" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Czemu w takim razie nie oddasz jej do sklepu?

    A, to cała historia. Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle karte
    dźwiękowa, co Windowsa 7. Z powodów, których tu wyłuszczac nie będę,
    codziennie nagrywam sporo różnych kanałów tv i wycinam z nich krótkie
    dźwięki. Mam w komputerze 3 karty TV umożliwiające jednoczesne rejestrowanie
    4 kanałów, z piątego moge jeszcze rejestrować sam dźwięk. Jakos to na XP
    dość sprawnie działa. Ale, zwiedziony zachwtami nad W7 ( byłem
    Vistoodporny), kupiłem W7 Pro (64). No i padaczka zupełna - aplikacje
    telewizyjne to jedna wielka tragedia. Jedynie Beyond TV jako tako daje radę.
    Tryby zgodności sytuacji nie poprawiają. Szybko wróciłem do XPka, uzywając
    siódemki, jak juz pisałem, do montazu i konwersji video albo edycji dźwięku
    rejestrowanego na XP. Różnica szybkości jest rzeczywiście duża. Na XP
    inkryminowana karta działa bez zastrzeżeń, pod W7 jest kaleką. Czyli - na XP
    jestem z niej zadowolony, ale chcialem i na Win 7. Pewnie gadżeciarz jestem,
    ale gadżeciarze to ludek nieagresywny. Gdyby z Creative'a napisali do mnie
    zamydlając oczy uprzejmym - *przykro nam, mamy nadzieję* itp, odpuściłbym.
    Dałem cytat z korespondecji tutaj, bo to (moim zdaniem) przypadek skrajnego
    niekupieckiego cynizmu. To jest słabo zawoalowana, zupełnie nie aksamitna
    forma stwierdzenia "spadaj na drzewo burasie." Niektórzy wypowiedający sie w
    tym wątku (Przemek) z ochotą podchwycili ten ton. Jest firma, jest jej
    produkt, jest z nim kłopot. Szukałem porady, pokazano mi środkowy palec.
    Dziękuję *bosskg* za rzeczowość, pozdrawiam, WS

  • 19. Data: 2010-02-06 22:35:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-06 13:58, Giecze pisze:
    > Dla ścisłości, przy OSach powinni pisać o wspieranych systemach. Trudno
    > oczekiwać, że to kryterium daty wydania (wtedy i Windows 2050 się
    > załapie).

    Czyli wracamy do błędu Creativa a nie WSa.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2010-02-06 22:35:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-06 12:59, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hkjiuu$6lf$...@n...interia.pl...

    > Maksimum to XP SP3.

    No o ile to napisano, to dobrze. Nie wgryzałem się w stronę, a tylko w
    wypowiedź i cytat.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek