    From: "WS" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: niech żyje Creative(.pl)
    Date: Sat, 6 Feb 2010 18:49:24 +0100

    news:hkj9o2.7h4.0@poczta.onet.pl...
    > "WS" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Czemu w takim razie nie oddasz jej do sklepu?

    A, to cała historia. Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle karte
    dźwiękowa, co Windowsa 7. Z powodów, których tu wyłuszczac nie będę,
    codziennie nagrywam sporo różnych kanałów tv i wycinam z nich krótkie
    dźwięki. Mam w komputerze 3 karty TV umożliwiające jednoczesne rejestrowanie
    4 kanałów, z piątego moge jeszcze rejestrować sam dźwięk. Jakos to na XP
    dość sprawnie działa. Ale, zwiedziony zachwtami nad W7 ( byłem
    Vistoodporny), kupiłem W7 Pro (64). No i padaczka zupełna - aplikacje
    telewizyjne to jedna wielka tragedia. Jedynie Beyond TV jako tako daje radę.
    Tryby zgodności sytuacji nie poprawiają. Szybko wróciłem do XPka, uzywając
    siódemki, jak juz pisałem, do montazu i konwersji video albo edycji dźwięku
    rejestrowanego na XP. Różnica szybkości jest rzeczywiście duża. Na XP
    inkryminowana karta działa bez zastrzeżeń, pod W7 jest kaleką. Czyli - na XP
    jestem z niej zadowolony, ale chcialem i na Win 7. Pewnie gadżeciarz jestem,
    ale gadżeciarze to ludek nieagresywny. Gdyby z Creative'a napisali do mnie
    zamydlając oczy uprzejmym - *przykro nam, mamy nadzieję* itp, odpuściłbym.
    Dałem cytat z korespondecji tutaj, bo to (moim zdaniem) przypadek skrajnego
    niekupieckiego cynizmu. To jest słabo zawoalowana, zupełnie nie aksamitna
    forma stwierdzenia "spadaj na drzewo burasie." Niektórzy wypowiedający sie w
    tym wątku (Przemek) z ochotą podchwycili ten ton. Jest firma, jest jej
    produkt, jest z nim kłopot. Szukałem porady, pokazano mi środkowy palec.
    Dziękuję *bosskg* za rzeczowość, pozdrawiam, WS