  • 31. Data: 2010-03-23 07:29:24
    Temat: Re: nie piles, napij sie
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    wiadomości news:23032010.07857052@budzik61.poznan.pl...
    > ja mam czwarta od razu z odpowiedzia.

    Ja 5 i też z odpowiedzią.
    Sylwester wyjazdowy, z poprawką (picie w nowy rok, powrót 2 stycznia), 5
    kierowców. Wszyscy piją mniej więcej równo przez 2 dni różne trunki (piwo,
    wódka). 2 stycznia godzina W, każdy ze swoim nowym ustnikiem podchodzi do
    urządzenia i jedziemy. Wyniki 4 x 0,00, 1 x 1,5 :-(. Wynik taki zanotował
    najbardziej "napakowany" gość z towarzystwa.

    Reasumując wszystko zależy od wielu czynników i nie da się jednoznacznie
    odpowiedzieć, no chyba, że czysto teoretycznie.

    Tomasz

  • 32. Data: 2010-03-23 11:16:56
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    radxcell pisze:

    > Według Ciebie, w którym z przypadków mogę jechać samochodem?

    Dopuszczalne jest 0,2%%.
    Wychodzi mi, że w przypadku 1 i 3 możesz być na granicy tej wartości,
    ale jednak poniżej (choć to zależy od wielu czynników). W pierwszym
    przypadku trochę mało danych, ale ryzyko największe.
    W przypadku 2 spokojnie będzie 0,00%%.

    Jeśli chodzi o mnie:
    - w #1 bym nie jechał (zawsze się można spóźnić do roboty te 2
    godzinki ;) )
    - w #2 absolutny spokój
    - w #3 0,00 nie będzie, ale jechać bym jechał

    Pisałeś, że miałeś możliwość sprawdzenia - jak i czym było sprawdzane,
    no i jaki wynik??

    Pozdr
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 33. Data: 2010-03-23 13:44:49
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    radxcell wrote:
    > Według Ciebie, w którym z przypadków mogę jechać samochodem?

    2 :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 34. Data: 2010-03-23 15:23:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Według Ciebie, w którym z przypadków mogę jechać samochodem?

    jak dla mnie pewnie legalnie bedziesz mogl jechac w przypadku 1 i 2, w
    trzecim alkomat w pierwszym dmuchaniu pewnie pokaze powyzej normy z
    tendencja spadkowa, byc moze nawet ponizej normy, w drugim dmuchaniu,
    uratowaloby cie zapewne badanie krwi

    zreszta niewiele trzeba szukac, zjedzenie batonika pawelka na
    kilka/kilkanascie minut przed dmuchaniem, tez przyspozy sporo problemow

  • 35. Data: 2010-03-23 19:03:34
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    radxcell wrote:
    > Według Ciebie, w którym z przypadków mogę jechać samochodem?

    W tym, w którym będziesz trzeźwy.

    --
    Bydlę

  • 36. Data: 2010-03-23 22:05:49
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    radxcell wrote:

    > swietna odpowiedz.
    >
    > a co zrobisz na nartach?

    Można spróbować jeźdździć na trzeźwo...
    ;->

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2010-03-23 22:08:49
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    juz mowie jak było :)

    Okazuje się, że jedynie w przypadku numer 1 byłem na zero.
    W przypadku 2, gdybym pojechał, byłbym przestępcą - tester pokazał 0,6. W
    przypadku 3, byłem na granicy - 0,2.

    Mnie to zaskoczyło (szczegolnie 2), ale tak to bywa z organizmem.

    A co do tego ze "nie musialem pić". Jak ktoś próbował surfingu pod koniec
    września przy zachmurzeniu, to może się wypowiedzieć jak to jest zanurzyć się w
    wodzie na trzeźwo :)

    pozdr, R

    http://miniurl.pl/piles

  • 38. Data: 2010-03-23 22:28:05
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    radxcell wrote:
    > Jak ktoś próbował surfingu pod koniec
    > września przy zachmurzeniu, to może się wypowiedzieć jak to jest
    zanurzyć się w
    > wodzie na trzeźwo :)

    Raczej winno działać na odwrót - wpadnięcie do wody powinno skutkować
    dość gwałtownym przetrzeźwieniem.
    ;-)

    A czym się mierzyłeś?
    Stacjonarnym?

  • 39. Data: 2010-03-24 08:50:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > września przy zachmurzeniu, to może się wypowiedzieć jak to jest zanurzyć

    nadal pozostawal to twoj wolny wybor, nikt nie kazal ci wlazic do tej wody
    ;)

  • 40. Data: 2010-03-25 17:35:48

    Tue, 23 Mar 2010 11:16:56 +0100, w <4ba89515$1@news.home.net.pl>, LEPEK
    <n...@n...net> napisał(-a):

    > Jeśli chodzi o mnie:
    > - w #1 bym nie jechał (zawsze się można spóźnić do roboty te 2
    > godzinki ;) )
    > - w #2 absolutny spokój
    > - w #3 0,00 nie będzie, ale jechać bym jechał

    Już znamy wyniki, więc w sumie można by Ciebie zapobiegawczo rozstrzelać. ;)