  • Data: 2009-04-09 18:07:02
    Temat: nie odbieram astry po wlozeniu karty pre paid
    Od: euro <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie,

    ta karta wydaje sie sprawiac problem od kiedy ja uzywam.

    http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html

    od kiedy wlaczylem ta karte pre paida zniknely programy z satelity astry
    i pojawily sie problemy. hotbird jest ok. oczywiscie jak wyciagne ta
    karte to astry rowniez juz nie odbieram. mam 2 tunery fergusson fx6600cr
    i karte czesto zmieniam z jednego na drugi telewizor. jest mulitswitch,
    ktory obsluguje 4 pomnieszczenia. tylko w 2 pomieszczeniach sa telwizory
    i owe wspomniane fergussony.

    czy ktos mial juz doswiadczenia z taka sytuacja po wlozeniu tej karty?
    jaka moze byc przyczyna, byc moze ten fergusson to kiepski tuner?

    prosze o pomoc i wasze doswiadczenia.

    dziekuje
    euro