  • Data: 2009-04-10 11:34:25
    Temat: Re: nie odbieram astry po wlozeniu karty pre paid
    Od: euro <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawell32 schrieb:

    > tunery są dobre, 6600 to jedne z bardziej udanych ferdków.
    > napisz jakiego masz multiswitcha, jakie konwertery i jaki soft
    > w ferdkach to coś podpowiem.
    > nigdy nie miałem tak, by karta miała wpływ na zakłócanie odbioru.
    > może wystarczy wgrać dobrą liste.
    >

    > pawell

    tato zrobil pare zdjec, sa dostepne na tej stronie

    http://www.flickr.com/photos/europefan/

    niestety nie mam tunera przy sobie wiec nie moge poprobowac.
    sciagnalem sobie instrukcje obslugi. jezeli ktos wie spontanicznie jak
    szukac w fergu 6600 jaki nr softu to prosze o pomoc to podowiem tacie
    jak to zrobic.

    czy zdjecia daly jakis obraz sytuacji?

    pozdrawiam
    euro