  • 51. Data: 2009-09-01 12:29:28
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    > ale dlaczego chcesz na panstwo przewalic problem ubezpieczen?
    to nie JA chce.. Taki jest SYSTEM...

    > niepodoba ci sie obowiazkowe placenie oc, a podoba ci sie skladanie na
    > wyplaty za jakis debili?

    a jak jest obowiazkowe to nie placisz??

  • 52. Data: 2009-09-01 12:34:40
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Tmk wrote:
    > Skoro firmy ubezpieczeniowe zarabiają co roku miliony na
    > ubezpieczeniu OC, to jak myślisz kto traci? Skąd biorą się te
    > zyski? Oczywiście są to pieniądze zagrabione od kierowców.

    "zagrabione", ROTFL, myślałeś o wstąpieniu do PiS?
    Płacąc za ubezpieczenie kupujesz sobie spokój, nie rozumiesz tego?
    Wolisz sam płacić swoje zobowiązania z tytułu wypadków? Chcesz
    odkupować ludziom samochody, sponsorować rehabilitacje? Stać cię na to
    w tym momencie? Albo stać cię będzie jak zaczniesz budowę domu,
    weźmiesz kredyt na 35 lat, żona zajdzie w ciąże a ty pukniesz jakieś
    nowe auto? Zdajesz sobie sprawę z tego co głosisz?

    > Stawki są tak wyliczone (na podstawie statystyk), że w
    > momencie wypłaty odszkodowania, ubezpieczyciel wypłaca je z twoich
    > składek i jeszcze mu zostaje.

    Mając prawko ze dwa lata wjechałem gościowi w auto. Uważasz, że
    zapłaciłem za dwa lata koszt naprawy Opla Astry, który wyniósł AFAIR
    8600 zł? Stawka na rok wynosiła coś koło 300-400 zł, nie pamiętam.

    > Ilu znasz ludzi, którzy na OC
    > zarobili? - czyli suma odszkodowań minus suma wpłaconych składek
    > jest wartością dodatnią.

    Nic tylko zostać firmą ubezpieczeniową.

    > Nie poruszam tu kwestii oszukiwania
    > ubezpieczyciela, jak w tym artykule, ani załatwianiu sprawy kolizji
    > z własnych środków żeby nie stracić zniżek. Ale tu wogóle nie chodzi
    > o to czy ubezpieczenia są korzystne, czy
    > nie. Nawet gdyby były korzystne, to zmuszanie człowieka do
    > ubeczpieczania się jest niesprawiedliwe i godzi w podstawową
    > wolność jednostki. Jeżeli się nie chcę ubeczpieczyć to jest to moja
    > sprawa i nikomu nic do tego. Natomiast jeżeli spowoduje wypadek, to
    > oczywiście ponoszę pełną odpowiedzialność.

    A jak mi rozwalisz moje najnowsze Bugatti i do tego połamiesz mi obie
    nogi i zażądam od ciebie wyrokiem sądu opłacenia horrendalnych kosztów
    implantów i rehabilitacji i oczywiście równie nowiutkiego Bugatti, a
    tobie braknie z pensji na to wszystko to co mam ci wtedy zrobić? Jak z
    tego wybrniesz? Uciekniesz do lasu?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 53. Data: 2009-09-01 12:36:01
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Tmk wrote:
    > To moja sprawa co będę robił.

    Nie tylko twoja, też tego gościa od merola.

    > A jak często ci się to zdarza?
    > A jak trzeba będzie mu płacić rente, to oczywiście będę musiał
    > płacić.

    A jak ci nie styknie to ukradniesz? jak zdobędziesz te pieniądze?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 54. Data: 2009-09-01 12:43:12
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "Gumis" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > po pierwsze ty nie miales szkody, po drugie to drugie auto nie mialo
    > szkody, po trzecie z ich ubezpieczenia nikt nie wyplacal odszkodowania,
    > wiec nie mieli z tego tytulu "straty"

    Ale pytaja Cie czy w poprzednim okresie ubezpieczenia miales jakies szkody
    co nie??
    I nie pytaja czy w TYM towarzystwie ubezpieczeniowym, tylko czy WOGOLE...

    > a jak wspominalem w allianz kiedys (moze nadal) mieli tak ze szkoda byla
    > przypisywana do auta nie do wlasciciela

    I to by chyba bylo NORMALNIEJSZE....

  • 55. Data: 2009-09-01 12:45:43
    Od: fv <f...@c...com>

    Marcin Gardeła wrote:

    > "zagrabione", ROTFL, myślałeś o wstąpieniu do PiS?

    Dobre i bardzo trafione ;-)

    > Płacąc za ubezpieczenie kupujesz sobie spokój, nie rozumiesz tego?

    Ale on nie rozumie i nie zrozumie, bo za cicho mówisz do niego. To taki typ, że
    będzie słuchał tylko
    takich, co mówią bardzo głośno proste krótkie slogany.

    Tmk: ŚWIAT NIE KOŃCZY SIĘ NA TWOIM INTERESIE.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 56. Data: 2009-09-01 12:49:11
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Tmk" <n...@m...pl> wrote in message news:h7isss$26e7$1@news2.ipartners.pl...
    > "Tego typu handel odbywa się w majestacie prawa"
    >
    > Bandyckie zmuszanie ludzi do kupowania OC też odbywa się w majestacie
    > prawa.

    Kto Cie zmusza do kupowania OC? A kto Cie zmusil do kupowania
    motocykla/auta? A kto Cie zmusza do jazdy platna autostrada? A kto Cie
    zmusza do posiadania takiego a nie innego lokum mieszkalnego?

    Ty sobie wmawiasz, ze potrzebujesz/chcesz, to badz przygotowany na
    konsekwencje. Uwazasz, ze aut/moto nie trzeba rejestrowac (przeciez za
    tablice trzeba zaplacic), a prawo jazdy? Dokument niepotrzebny (przeciez
    panstwo mnie zmusilo do zaplacenia 70zl za plakietke). Gowno prawda. Prawo
    jazdy masz, bo chcesz. Dowod osobisty masz miec i IMO za dowod nie powinno
    sie placic (nie mowie o zgubionym), bo masz obowiazek (jako obywatel) go
    posiadac. Karty bibliotecznej/prawa jazdy/dowodu rejstracyjnego/karty
    kolejarza/biletu miesiecznego/itd. posiadac nie musisz, a chcesz posiadac.
    Zatem? Plac skladki, ktore nakazuja, bo po cos one sa.

    Odkladasz na kupke, zeby miec za co wyplacic komus odszkodowanie? Gratuluje
    bycia zapobiegliwym, ale niestety wiekszosc ludzi w tym kraju (i nie tylko)
    kombinuje, zeby jak najmniej stracic. Wrazie "W" okaze sie, ze ktos, kto
    spowodowal wypadek, nie ma domu (wszystko na corke/matke), jest bezrobotny,
    itd. Mnie wkurwia, ze rowerzysci moga sie poruszac po publicznych drogach
    bez OC, bo za lusterko i malowanie drzwi, musialem sobie sam zaplacic.

    Nie stac Cie na ubezpieczenie? To zasuwaj z buta, tramwajem (cholera,
    zmuszaja mnie do zakupu biletu), autobusem, pociagiem, autostopem, itd.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 57. Data: 2009-09-01 12:51:31
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Gumis" <m...@g...pl> wrote in message
    > Ale firmy ubezpieczeniowe tez maja swoje widzimisie....
    > Zona stuknela autem ktore jest zarejestrowane na mnie, a ona jest
    > wspolwlascicielem...
    > mam 2 auto za ktore teraz zaplace wyzsza skladke bo.... i tu pani nie
    > umiala mi wyjasnic dlaczego....

    A czemu zona miala Twoje znizki? Przeciez jest niedoswiadczona i dlaczego
    miala placic mniej?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 58. Data: 2009-09-01 12:51:44
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 1 Wrz, 13:27, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]

    to sie wymuszenie nazywa

    auto naprawił za własną kasę, bo od typa nie ma jak ściągnąć, bo
    > bezrobotny. jak polacy naucza sie nie kombinowac, to masz rację, ale z
    > OC. ale OC ma się chyba nijak do ZUS.

    dokladnie tak samo, placic musisz nie wiesz co dostaniesz w zamian a
    jak musza sie wywiazac ze zobowiazac to beda na wszelkie sposoby
    probowali Cie dymac. Tak jest zawsze gdy musisz cos kupic Do dupy
    usluga i zawsze droga.

    > a co do ubezpieczenia zdrowia, to jestem jak najbardziej za. ale nie
    > jeśli chodzi o moje mienie.

    To trzeba zmusic do kupowania rowerzystow pieszych, psy, sarny dziki
    itd. Jakby system ubezpieczen nie byl obowiazkowy to pewnie taniej by
    bylo kupic auto kasko i niech przed maske wyskakuje sobie co chce.

    krzychut

  • 59. Data: 2009-09-01 12:54:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale pytaja Cie czy w poprzednim okresie ubezpieczenia miales jakies szkody
    > co nie??
    > I nie pytaja czy w TYM towarzystwie ubezpieczeniowym, tylko czy WOGOLE...

    ale pytaja cie przy ubezpieczeniu TEGO konkretnego samochodu i zgodnie z
    prawda odpowiadasz ze nie mialesz szkody, ani na tym aucie, ani w ich
    ubezpieczalni

  • 60. Data: 2009-09-01 12:55:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h7j5gt$sen$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A czemu zona miala Twoje znizki? Przeciez jest niedoswiadczona i dlaczego
    > miala placic mniej?

    jakie jego znizki?
    zona jest wspowlascicielem i za to auto zostala uiszczona odpowiednia kwota
    oc zgodna z warunkami ubezpieczyciela