  • 31. Data: 2009-09-20 17:25:16
    Temat: Re: nie kumam wspolczesnych procesorow :)
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Tomasz Bątor pisze:
    > Hm, faktycznie. Ciągle mnie zdumiewa popularność tego rozwiązania...

    Sprawuje się nadzwyczaj dobrze w zastosowaniach, do jakich stworzono
    netbooki, więc nie wiem co Cię tutaj zdumiewa.

    --
    PSYLO

  • 32. Data: 2009-09-20 18:02:26
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 12:17:00 +0200, MadMan napisał(a):

    > W jakim zastosowaniu?

    np photoshop. Intel vs AMD w cenie do 400-450 zł za procek ?

  • 33. Data: 2009-09-20 18:07:20
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-09-20 18:06, Użytkownik zlotowinfo napisał:

    > no genialne, sprzedawali chłam SX,
    > odpad z produkcji z uszkodzonym koprocesorem
    > żeby ludziom wciskać potem koprocesory,
    > które były pełnosprawnymi procesorami

    Już w Spektrusiu Sinclair montował uszkodzone pamięci.
    Za co dostał tytuł szlachecki. :-)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2009-09-20 19:16:42
    Od: Jarosław Misztal <p...@p...de>

    zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "Jarosław Misztal" <p...@p...de> napisał w wiadomości
    >>
    > no genialne, sprzedawali chłam SX,
    > odpad z produkcji z uszkodzonym koprocesorem
> [...]

    Wiesz, nikt nikogo do niczego nie zmuszał, a róznica cen była znacząca.
    :-) Poza tym zarówno wtedy jak i dziś zwykłemu użytkownikowi
    koprocesor nie jest niezbędny. Mam na myśli samo proste wspomaganie
    operacje zmiennoprzecinkowych a nie SIMD (które pojawiło się przy mmx)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 35. Data: 2009-09-20 20:04:11
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 19:25:16 +0200, PSYLO napisał(a):

    > Sprawuje się nadzwyczaj dobrze w zastosowaniach, do jakich stworzono
    > netbooki, więc nie wiem co Cię tutaj zdumiewa.

    Owszem, ale owe zastosowania są mocno ograniczone i skierowane, wydawałoby
    się, do wąskiej grupy odbiorcow, który wiedzą czego chcą i dla których
    netbook będzie drugim lub trzecim komputerem. A tymczasem nawet na tej
    grupie pojawiają się pytania w stylu "gdzie kupić netbooka z dvd???". Więc
    tak, zdumiewa mnie ta moda.

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 36. Data: 2009-09-20 20:07:22
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 16:02:13 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Który windows?
    >:>

    Każdy :P. No dobra, 95+

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 37. Data: 2009-09-20 20:32:16
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 18:23:34 +0200, Marcin napisał(a):
    > Intel Core 2 Solo. W laptopach jest.

    a ile rdzeni ma procek w tym laptopie?
    http://www.ceneo.pl/2283571s

    bo nie widze

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 38. Data: 2009-09-20 20:58:33
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > a ile rdzeni ma procek w tym laptopie?
    > http://www.ceneo.pl/2283571s
    >
    > bo nie widze

    No bez jaj!
    Dlaczego miałby mieć więcej niż jeden?
    http://ark.intel.com/Product.aspx?id=41498

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 39. Data: 2009-09-20 21:20:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Trzeba było przeczytać opis filmu:
    > Computer: 386 DX-33 +
    > co-processor 33 mhz

    no pacz, nie zauważyłem, faktycznie Present, w czasach kiedy coś takiego
    miałem, nikogo nie znałem co miałby taki dodatek

    wracając do prędkości co już też ktoś zauważył,
    przeglądarka nie była dostosowania do zastosowanego sprzętu,
    dysk cały czas słychać w tle, zapewne dorabianie swapa dla IE5
    nie wiemy czy czy system optymalnie skonfigurowano
    grafika też mogła mieć jakiś wpływ

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 40. Data: 2009-09-21 07:13:59
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 10:59:10 +0000 (UTC), |<ońrad napisał(a):

    > no ale jak juz sie ma szybkie lacze? ;)
    > mam teraz lacze 4Mbs

    ...czyli nie masz szybkiego lacza:)
    Oczywiscie do www to i tak az nadto, ale przy obecnej ofercie rynkowej to
    zwykle, srednie lacze:) Zeby nie bylo - czepiam sie tylko i wylacznie
    terminologii
    :)

    --
    Mark