  • Data: 2010-11-24 00:23:06
    Temat: neonówka, żelazko
    Od: Paulina <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam ciekawe stare (25-30lat) żelazko w którym brakuje światełka. Kiedyś
    w nim było, ale podobno się przepaliło i zostało usunięte.

    Pytałam się w 3 sklepach o miniaturowe żaróweczki/neonówki na 230V.
    Jednak nie mieli. Teraz wpadłam na pomysł, aby rozbroić śrubokręt z
    próbnikiem napięcia i stamtąd wyjąc neonówkę.

    Taka neonówka zda egzamin? Jeśli tak to podłączać ja bezpośrednio, czy
    przez jakiś opornik, jaki?
    Jeśli neonówka to zły pomysł to co innego użyć?