  • 1. Data: 2002-10-09 12:52:36
    Temat: neo+,temat rzeka
    Od: "Crass" <c...@b...pl>

    witam mam problem z tpsa
    sprawa wyglada nastepujaco,bylem posiadaczem neo 256,wszystko chodzilo
    ok,wiedzialem za co place i o dziwo.nawet bylem zadowolony z tej
    uslugi.pewnego pieknego dnia przesiadlem sie na neo+ i co zauwazylem...
    upload,faktycznie mi wzrosl do max 12kb/s a download mam max 32 kb/s
    i teraz pytanie,co robic ? kogo atakowac?skladanie reklamacji nie pomaga,
    sorry.place tyle ile wszyscy i chcialbym miec te 512 a nie nadal 256
    co proponujecie ? jak ich podejsc ?

  • 2. Data: 2002-10-10 07:19:54
    Temat: Re: neo+,temat rzeka
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Crass" <c...@b...pl> wrote in news:ao175f$qll$1@news.onet.pl:

    /ciach..../

    > upload,faktycznie mi wzrosl do max 12kb/s a download mam max 32 kb/s
    > i teraz pytanie,co robic ? kogo atakowac?skladanie reklamacji nie
    > pomaga,

    A powiedz mi taka rzecz : jaka jest Twoja lokalizacja ? Dwoch moich
    znajomych z Wroclawia ma wlasnie taki problem - obawiam, ze to to
    jakis blad w konfiguracji po stronie Polpaku... bo chyba nie znaczna
    odleglosc od centrali powodowalaby, ze jest to akurat 32 kB/s ?
    Obydwaj przechodzili z Neo 256. To zabawne, ale kilka dni temu moja
    Neo Plus tez dzialala rowno z polowa swojej max. przepustowosci :-)

    W.

  • 3. Data: 2002-10-10 07:20:38
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Crass" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reklamacji nie pomaga, sorry.place tyle ile wszyscy i chcialbym miec
    > te 512 a nie nadal 256 co proponujecie ? jak ich podejsc ?

    Witam,

    kolega zapomnial o mozliwosci, ze to 2 strona moze dysponowac slabym laczem. Potestuj
    na innych stronach, serwerach, pooberwuj wnikliwie 2 tyg. i dopiero pisz o
    ewentualnych problemach.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 4. Data: 2002-10-10 10:31:20
    Od: "Crass" <c...@b...pl>

    neo + mam od miesiaca,testowalem na szybkich serwerach np tucowsa,ftpy
    neostrady (gdzie powinienem wyciagac max download) i ten max niestety wynosi
    32 kb/s

  • 5. Data: 2002-10-11 08:57:03
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > neo + mam od miesiaca,testowalem na szybkich serwerach np tucowsa,ftpy
    > neostrady (gdzie powinienem wyciagac max download) i ten max niestety
    > wynosi 32 kb/s

    Czy wiesz, że Neostrada to ADSL?

    --
    Beware the fury of a patient man.
    -- John Dryden

  • 6. Data: 2002-10-11 11:23:17
    Od: "Crass" <c...@b...pl>

    wiem..no i .......?

    Użytkownik "User VATAZHKA" <v...@l...localdomain> napisał w
    wiadomości
    t.localdomain...

  • 7. Data: 2002-10-11 12:45:38
    Od: "Jerzu" <t...@p...onet.pl>

    "User VATAZHKA" <v...@l...localdomain> wrote in message
    t.localdomain...

    > Czy wiesz, że Neostrada to ADSL?

    No i co z tego?

    Jerzu

  • 8. Data: 2002-10-13 14:11:50
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > wiem..no i .......?

    512 do ciebie, 128 od ciebie. Jak więc możesz twierdzić, że "maksymalny
    download" osiągniesz z Neostrady?

    --
    Bus error -- passengers dumped.

  • 9. Data: 2002-10-13 19:03:08
    Od: "Crass" <c...@b...pl>

    mnozac 32x8 jak wol mam 256

    Użytkownik "User VATAZHKA" <v...@l...localdomain> napisał w
    wiadomości
    t.localdomain...

    > 512 do ciebie, 128 od ciebie. Jak więc możesz twierdzić, że "maksymalny
    > download" osiągniesz z Neostrady?

    mnozac 32x8 jak wol mam 256 na downloadzie i w tym czasie nic nie wysylajac
    pozatym nie wnikajac w techniczne szczegoly
    place tyle ile wszyscy i chce miec tyle ile wszyscy,przeciez to normalne