  • 1. Data: 2002-10-07 07:52:00
    Temat: Polpak-T i p.i.k
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    Ostatnio zauważyłem że TP S.A. pisze na p.i.k dość wyrywkowo.
    Przez 2 dni mieli awarię routera we Wrocławiu który gubił routing klientów
    i brak informacji na p.i.k obecnie mają awarię routera w Warszawie
    (z.war-r1.do.war-r2.tpnet.pl) - 60+% pakietów zgubionych i też btak o tym
    informacji. Co prawda było lepiej, gdy wszystkie awarie zgłaszali na p.i.k
    ale teraz sobie to najwidoczniej olali. Czy może ktoś zaobserwował więcej
    takich przypadków ?

    PS.
    A może na p.i.k zgłaszać za nich ?

  • 2. Data: 2002-10-07 09:56:44
    Temat: Re: Polpak-T i p.i.k
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>
    napisał w wiadomości
    ET...
    > Ostatnio zauważyłem że TP S.A. pisze na p.i.k dość wyrywkowo.

    U mnie w Krakowie permanentnie kładł się jeden routerów wirtualnych.
    Oczywiście ani słowa na p.i.k., mimo że przerwy sięgały godziny. Od około
    tygodnia jest spokój, lecz z kolei obserwuję również to, o czym jest
    wszędzie głośno, czyli straty pakietów na routerach dostępowych nie mające
    korelacji z obciążeniem dołączonego interfejsu.
    Pewnie ktoś zaraz rzuci jakąś przytomną uwagę o CIRze :p

    Z#.

  • 3. Data: 2002-10-07 11:16:04
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > korelacji z obciążeniem dołączonego interfejsu.
    > Pewnie ktoś zaraz rzuci jakąś przytomną uwagę o CIRze :p

    HMM, i tu musze się przyznać ,że dałem za wygraną.
    I zlożyłem podanie na "nowy" Polpak Frame/ATM z obowiązującym CIREM 1/32
    czyli do 2 MB CIR 64 .
    Jest "promocja" za 1 zl . Pan powiedzial ,że teraz to bedzie hulac. Calosc
    bedzie mnie kosztowac 340 zl wiecej.
    Dam znać. Na razie bez zmian, czyli kaszana.

    Marcin Szczygielski

  • 4. Data: 2002-10-07 13:04:14
    Od: Wojciech Bojdo/l <w...@h...pl>

    In article <s...@G...Gubernat.NET>,
    Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:
    > obecnie mają awarię routera w Warszawie
    > (z.war-r1.do.war-r2.tpnet.pl) - 60+% pakietów zgubionych i też btak o tym
    > informacji.

    Ta awaria byla kiedykolwiek naprawiona ?
    Jakis miesiac temu dzwonilem do nich zeby to zglosic i po godzinie uslyszalem
    SOA#1, czyli ,,nie zauwazylismy strat pingow''.

    > A może na p.i.k zgłaszać za nich ?

    To byloby ciekawe, choc w skutecznosc watpie.

    pozdrawiam,
    --
    Wojciech Bojdo/l
    High-Tech Consulting

  • 5. Data: 2002-10-07 14:14:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > To byloby ciekawe, choc w skutecznosc watpie.

    Z podaniem kontaktowego numeru telefonicznego dyzurnego CST? Ew. numeru
    komorkowego?
    :-)

    _TO_ moze przyniesc skutek.

    Pzdr,