  • 1. Data: 2010-07-03 19:50:15
    Temat: negocjacje z cyfra po zakończeniu umowy
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    no więc kilka tygodni temu pytałem co można wynegocjować nak oniec umowy z C
    teraz już wiem i dla potomnych i szukających podaję
    po pierwsze trzeba wysłać wypowiedzenie, żadnych negocjacji przez telefon
    przed bo Ci dzwoniący nic nie mogą
    po wysłaniu kontaktuje się ktoś kto może więcej. ja wynegocjowałem:
    1. pakiet komfotowy plus - minus 30%
    2. opcja Premium Canal+ - minus 30 %
    3. Canal + HD gratis
    4. 5 x HD gratis
    5. czynsz najmu za terminal HD PVR 0 zł
    6. umowa na 13 miesięcy
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-07-17 10:57:00
    Temat: Re: negocjacje z cyfra po zakończeniu umowy
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl>

> [...]
    > przed bo Ci dzwoniący nic nie mogą
    > po wysłaniu kontaktuje się ktoś kto może więcej. ja wynegocjowałem:

    Wynegocjowales to wszystko razem wziete czy tylko jedna z tych opcji?

    Normalnie az niemozliwe, ja ostro negocjowalem i jedyne co to dostalem
    canal+ i hbo -30% :( Umowa 15mies.

  • 3. Data: 2010-07-17 13:34:41
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Wynegocjowales to wszystko razem wziete czy tylko jedna z tych opcji?
    >
    > Normalnie az niemozliwe, ja ostro negocjowalem i jedyne co to dostalem
    > canal+ i hbo -30% :( Umowa 15mies.

    wszystko razem.
    pzdr
    GL