  • 1. Data: 2010-07-02 21:36:29
    Temat: Ranigast dla Komorowskiego - Debata
    Od: "Jakub Malec" <d...@W...gazeta.pl>

    Komorowskie przegrał środową debatę z Jarosławem Kaczyńskim. Tak wynika z
    sondażu zamówiono na zlecenie PO. Podała wczoraj TVP Info w programie
    Zdarzyło Się Dziś. Przyczyna? Komorowski był niedysponowany. Co kilka minut w
    trakcie debaty na oczach milionów widzów Komorowskiemu odbijało się. Zawartość
    żołądka wracała Komorowskiemu do przełyku, widz miał odczucie nadkasowości
    żołądka kandydata PO. Potem między refluxami, kandydat PO nie mógł opanować
    oddechu - łapał powietrze. Astma Komorowskiego odsłaniała się co kilka zdań .
    Sapanie, ziewanie, odbijanie, Komorowski najwyraźniej był niedysponowany -
    zjadł kilka godzin wcześniej zbyt obfity obiad. Takie zachowanie może u widzów
    wywołać antypatię. Ranigast od sztabu PO mogło spowodować, że Komorowski
    mógłby wygrać, a tak przegrał debatę. Ranigast dla Komorowskiego? Chyba tak.
    Raczej Polacy podświadomie zasugerowali się niedyspozycją kandydata - i być
    może już nie będą chcieli oglądać kwaśnych refluxów żołądka w przemowie
    Komorowskiego w dniu wyborów. To by było niesmaczne.

  • 2. Data: 2010-07-02 23:28:36
    Temat: Re: Ranigast dla Komorowskiego - Debata
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-07-02 23:36, Jakub Malec pisze:

    Czy wydaje Ci się propisowski spamerze że na tej grupie można wypisywać
    dowolne pierdoły byle by na temat tego co widziało się w telewizji?

    Rzygać mi się chce od tej nachalnej pisowskiej agitacji...

    Wyobraź sobie że są ludzie którzy wolą na prezydenta normalnego
    człowieka który popełnia gafy i zdarza mu się czegoś nie wiedzieć niż
    ogarniętego żądzą władzy kameleona który właśnie zapałał sentymentem do
    czasów Gierka bo wietrzy w tym sposób na osiągnięcie swojego celu...

    Bolesne jest to że do urn znów pójdzie co najmniej 20% debili - przecież
    większośc wyborców Stana Tymińskiego jeszcze żyje i nie są to ci którzy
    teraz będą głosowali na Komorowskiego...

  • 3. Data: 2010-07-03 09:32:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jakub Malec" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Komorowskie przegrał

    Ile Cie placo za agitkie?

  • 4. Data: 2010-07-06 18:28:32
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    > Ile Cie placo za agitkie?

    To jakieś twoje pomieszanie z poplątaniem. Życie ugruntowuj poglądowo
    człowieka. Mój dziadek doświadczył rządów czerwonych komunistów, był nękany
    przez UB "Urząd Bezpieczeństwa". Prowadził sklep, komuniści z pomocą zbrojnego
    ramienia reżimowo niszczyli przedsiębiorczość Polaków. Urząd Bezpieczeństwa co
    kilka dni przeprowadzał w sklepie kontrolę, nakładał tzw. domiar (grzywnę) i
    sugerował zamknięcie sklepu. Dziadek nie wytrzymał, kary przekraczały dochód,
    musiał zlikwidować sklep.

    Kiedy Napieralski z SLD kreuje w TVN na potrzeby kampanii politykę miłości, a
    na zjeździe partii, gdzie są Oleksy, Miller, Kwaśniewski grzmi - "odbierają
    oficerom emerytury." Chodzi mu o ustawę obniżającą wysokie emerytury SB-ekom i
    członkom nielegalnej organizacji WRON, wprowadzającym w Polsce Stan Wojenny.
    to ja wiem, że te wytrenowane chłopięce umizgi są Napieralskiego partykularnym
    interesem na potrzeby kampanii w TV, i kogo w rzeczywistości Napieralski z
    SLD reprezentuje. 8 tys. emerytury dla SB-eków, za nękanie obywateli, to ja
    już wiem, że Napieralski jest za opłacaniem emeryturami bandytyzmu politycznym
    tamtych czasów.

  • 5. Data: 2010-07-06 18:32:29
    Temat: Przemówienie Grzegorza Napieralskiego- skrót stenograficzny
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    Ci którzy, nie oglądali prawdziwej twarzy Napieralskiego z SLD, byli w pracy,
    lub z innych powodów i nie mogli oglądać transmisji w TVP Info mogą przeczytać
    i poznać prawdziwą twarz Grzegorza Napieralskiego z SLD:

    Przemówienie Grzegorza Napieralskiego- skrót stenograficzny
    http://kampanianazywo.pl/relacja/przemowienie-grzego
    rza-napieralskiego-skrot/

  • 6. Data: 2010-07-06 18:36:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 18:32:29 +0000 (UTC), Jakub Malec napisał(a):

    > Ci którzy, nie oglądali prawdziwej twarzy Napieralskiego z SLD, byli w pracy,
    > lub z innych powodów i nie mogli oglądać transmisji w TVP Info mogą przeczytać
    > i poznać prawdziwą twarz Grzegorza Napieralskiego z SLD:

    ić stont przygłupie

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-07-06 21:35:57
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

> [...]
    > (grzywnę) i
    > sugerował zamknięcie sklepu. Dziadek nie wytrzymał, kary przekraczały

    Ooo to identyczna polityka jak przegranego kandydata
    szkoda bo myślałem ze już PRL wróci
    a tak znowu musimy się męczyć z tym liberalnym kapitalizmem

  • 8. Data: 2010-07-08 23:54:01
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    > a tak znowu musimy się męczyć z tym liberalnym kapitalizmem

    2 lipca 2002 policja otoczyła dom potentata branży komputerowej Optimus w
    Nowym Sączu. "Bezpodstawne zarzuty, kajdanki, policjanci z bronią, rewizja.
    Potem siły zbrojne, które chcą moich samochodów. Państwo zademonstrowało wobec
    mnie całą swoją siłę."

    A kto to taki, kto to taki. Rząd Leszka Millera z SLD, i prezydenta Aleksandra
    Kwaśniewskiego z SLD.

    Zniszczony, uniewinniony.

    7 lutego 2002 Modrzejewski został zatrzymany przez funkcjonariuszy UOP i
    stracił stanowiska prezesa firmy naftowej Orlen.

    A kto to taki, kto to taki. Odkrywam karty. Rząd Leszka Millera z SLD, i
    prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego z SLD.