  • 1. Data: 2013-01-30 22:37:55
    Temat: nbox black
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    nie wiem co zrobili, ale można przeglądać wszystkie zasoby dekodera.
    z tego co piszą, działaja kanały na konsoli.
    na telefonie - nieobsługiwany format

    http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=60803

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 2. Data: 2013-01-31 09:40:27
    Temat: Re: nbox black
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 30.01.2013 22:37, pawell32 pisze:

    > nie wiem co zrobili, ale można przeglądać wszystkie zasoby dekodera.
    > z tego co piszą, działaja kanały na konsoli.
    > na telefonie - nieobsługiwany format
    >

    > http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=60803

    tam są 24 strony niezrozumiałych napisów, a mnie się dzisiaj kończy
    umowa. Czy mógłbyś napisać krótko o co chodzi?

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-01-31 10:46:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-01-31 09:40, ToMasz pisze:

    > tam są 24 strony niezrozumiałych napisów, a mnie się dzisiaj kończy
    > umowa. Czy mógłbyś napisać krótko o co chodzi?

    chodzi o to, że można po sieci (upnp) przeglądać zawartość dekodera.
    główny watek jest taki, iż mając konsole ps3 wpiętą do sieci -
    można na niej oglądać nagrania i programy.
    nie mam konsoli, nie sprawdzałem, a telefon nie potrafi odtworzyć pliku.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux