  • 1. Data: 2010-12-30 23:13:30
    Temat: nazwa pliku (fotki) z nazwy katalogu
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    narazie odkladam fotki z cyfrowki na dysku w katalogach o nazwach

    rok.miesiac.dzien - opis

    a fotki maja jakies tam nazwy. Poszukuje programu, ktorym moglbym
    "przenazwac" nazwy plikow, aby do nazwy oryginalnej (seryjnej) dodawal
    nazwe katalogu lub ew. z daty zrobienia fotki.

    Czasami chce cos podorabiac,pozbierac fotki z roznych okresow do
    jednego katalogu - a bez tych nazw gubi mi sie informacja z jakiego
    okresu jest to fotka.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-30 23:16:56
    Temat: Re: nazwa pliku (fotki) z nazwy katalogu
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > Czasami chce cos podorabiac,pozbierac fotki z roznych okresow do
    > jednego katalogu - a bez tych nazw gubi mi sie informacja z jakiego

    W bashu zrobisz to bez problemu.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2010-12-31 07:46:21
    Od: "PB" <p...@f...pl>

    > a fotki maja jakies tam nazwy. Poszukuje programu, ktorym moglbym
    > "przenazwac" nazwy plikow, aby do nazwy oryginalnej (seryjnej) dodawal
    > nazwe katalogu lub ew. z daty zrobienia fotki.

    Total Commander -> Narzedzie Wielokrotnej Zamiany (Ctrl+M)

    mozesz do nazwy dodac dowolny ciag lub date / godzine utworzenia / licznik
    itp.

    Pozdrowienia
    P.B.

  • 4. Data: 2010-12-31 09:17:30
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-12-31 00:13, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > Czasami chce cos podorabiac,pozbierac fotki z roznych okresow do
    > jednego katalogu - a bez tych nazw gubi mi sie informacja z jakiego

    Jeżeli pod windę, to program PFrank potrafi zrobić z nazwami cuda.

  • 5. Data: 2010-12-31 21:00:03
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > narazie odkladam fotki z cyfrowki na dysku w katalogach o nazwach
    > rok.miesiac.dzien - opis
    > Czasami chce cos podorabiac,pozbierac fotki z roznych okresow do
    > jednego katalogu...

    W wyszukiwaniu plikow wpisujesz np.
    2010.12.*
    i masz wszystkie katalogi z grudnia 2010.

  • 6. Data: 2010-12-31 21:03:25
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

> [...]

    W wyszukiwaniu plikow wpisujesz np.
    2010.12.*
    i masz wszystkie katalogi z grudnia 2010.
    albo
    2010.*.*wycieczka*
    I masz wszystkie wycieczki z 2010
    albo
    *.[06-08].*.wakacje*
    i masz wszystkie wakacje ze wszyskich lat z czerwca, lipca i sierpnia.
    Itp.