  • 51. Data: 2012-06-02 08:48:39
    Temat: Re: nazewnictwo plikow z kodem
    Od: " prof fir" <f...@W...gazeta.pl>

    M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pewnie się da, ale po co to oglądać? Są specjalistyczne
    > narzędzia, choćby debuger.

    teraz nie jest tak, np alokowane kawalki nie maja swoich nazw
    w ramie (np map, postaci_lable, costam_cahce) Pomysl jest
    by to bylo robione na podobienstwo systemu plikow z
    timestampem utworzenia, atrybutami, plikopodobna strukturą
    wnetrza ramu, ew nawet mozliwoscia recznej ingerencji
    przez totalkomandera.

  • 52. Data: 2012-06-02 09:57:02
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    f i r <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > a dysk nie mielil i tak ? gdyby odciac program np
    > ja kompiluje z lini komand czyli przy kompilacji jak
    > rozumiem do ramu musi sie wczytac zarowno kompilator
    > z rozmaitymi dowiazaniami jak i wszystkie skladniki
    > zrodel, libi etc - gdyby to wszystko oddyskowic to mz
    > powinno chyba byc o wiele szybciej
    Nie wiem. Zwykle nie czekam tak długo na kompilację aby
    skracać ten proces. Spróbuj i napisz jak wyszło. Może
    skompiluj QT, to jest odpowiednich rozmiarów aby testować :)

  • 53. Data: 2012-06-02 09:58:54
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    Artur M. Piwko <m...@b...pl> napisał(a):

    > In the darkest hour on Fri, 1 Jun 2012 17:18:07 +0000 (UTC),
    > M.M. <m...@W...gazeta.pl> screamed:
    > ać
    > >

    > Moje założenia raczyłeś wyciąć w postaci swojego cytatu.
    > Próbka kodu może być reprezentatywna jedynie w obrębie tego samego kodu.
    Do oszacowania wystarczy.

  • 54. Data: 2012-06-02 10:11:07
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie wiem. Zwykle nie czekam tak długo na kompilację aby
    > skracać ten proces. Spróbuj i napisz jak wyszło. Może
    > skompiluj QT, to jest odpowiednich rozmiarów aby testować :)
    > Pozdrawiam

    ja tez nie czekam, z tego co mowisz to kompilujesz 500kB
    w 7s ja w ok 2s - ale jakby mialo byc .5s to wolalbym .5s
    Nie mam teraz czasu testowac ramdyskow ale jest to ciekawy
    temat i kiedys pobadam

  • 55. Data: 2012-06-02 10:19:49
    Od: " f i r" <f...@W...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > ja tez nie czekam, z tego co mowisz to kompilujesz 500kB
    > w 7s ja w ok 2s - ale jakby mialo byc .5s to wolalbym .5s
    > Nie mam teraz czasu testowac ramdyskow ale jest to ciekawy
    > temat i kiedys pobadam

    jeszcze inna kwestia w moim wypadku to 'stripnąć' windows.h -
    moj kod dla testow ma okolo 500k (drugi do ogla tez ok 500k)
    a includy windy jak kiedys mowilem maja 3000k moze
    zakomentowanie 99% vel wybiorcze inkludowanie tylo tego
    czego uzywam z windows.h mogloby przyspieszyc (ale to troche
    zabawy i tez nie mam teraz na to kwestii)

  • 56. Data: 2012-06-02 10:26:45
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    f i r <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > czego uzywam z windows.h mogloby przyspieszyc (ale to troche
    > zabawy i tez nie mam teraz na to kwestii)

    trzecia opcja to robic tak jak c przykazalo czyli opanowac jakies
    make i kompilowac jednak kazdy plik.c odzielnie i na gorze pliku
    wstawiac te deklaracje itp - ale tez mi sie nie che tego robic
    - wiecej opcji poza tymi trzema poki co nie widze, czyli mam
    trzy opcje, ramdysk, stripowanie windows.h i porzadny make

  • 57. Data: 2012-06-02 14:58:18
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 19:17:14 +0000 (UTC), profesor fir napisał(a):

    > Czy ktos wykorzystuje jakies ustalone (vel nieustalone)
    > schematy dot nazewnictwa samych plikow z kodem? To w
    > sumie dosyc wazna rzecz... Sa na to jakies reguły?

    A jak ma się Twoje nazewnictwo plików do nazewnictwa zmiennych, klas etc.?
    Jak czyta się lepiej:
    - For x = 1 To Len(FirstName),
    - For x = 1 To Len(ImięUżytkownika),
    - SELECT FirstName FROM Users,
    - SELECT ImięUżytkownika FROM Użytkownicy i tak dalej.

    Ja jestem starej daty i nie używam ogonków. Co do przedmiotu, to stosuje
    polskie nazwy. Myślę, że nie ma sensu stosować angielskiego nazewnictwa,
    tylko po to, żeby scalała sie cała treść kodu.
    Mówię oczywiście o kodzie, który nie ma 'iść' za granicę.

  • 58. Data: 2012-06-02 16:41:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-06-02 14:58, Jacek wrote:
    > stosuje
    > polskie nazwy.

    pseudokod:

    for each osoba get imie.

    Pfff...

    > Mówię oczywiście o kodzie, który nie ma 'iść' za granicę.

    Czasem zagranica przychodzi do kodu.

  • 59. Data: 2012-06-02 20:08:59
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko po to, żeby scalała sie cała treść kodu.
    > Mówię oczywiście o kodzie, który nie ma 'iść' za granicę.

    ostatnio czuje sie jakos dziwnie staro; nazewnictwo to
    w sumie calkiem duzy i 'odzielny' temat; przy tym warstwe
    nazw plikow uwazam za raczej dosyc wazną;

    co do angielskiego to ciekaw jestem jak slabym angielskim
    ja piszę bo nie umiem ocenic swoich niepoprawnosci (jak to
    smiesznie wypada po angielsku); (posty po angielsku pisze
    w normalnym tempie, z tym ze prostym angielskim, jesli
    czasem nie znam wyrazenia to pisze podobne w troche inny
    sposob - w ostatnich dwu latach zaczalem szybciej czytac
    po angielsku bo dwaniej czytalem raczej tez bez problemu
    ale wyraznie wolniej, teraz czytam przypuszczam tylko
    troche wolniej niz po polsku)

  • 60. Data: 2012-06-04 19:04:43
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 2 Jun 2012 07:58:54 +0000 (UTC),
    M.M. <m...@W...gazeta.pl> screamed:
    > Do oszacowania wystarczy.

    Jeśli nie zważamy na dokładność, to tak.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 19:04:24 user up 13189 days, 6:59, 1 user, load average: 0.69, 0.61, 0.06 ]

    Peace: In international affairs, a period of cheating between two countries.