  • 21. Data: 2017-10-30 17:27:04
    Temat: Re: naprawa odkurzacza - ogień na komutatorze
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:zfhb7dqzb1le$.1iser6x5iyui7$.dlg@40tude.net...

    > Zwarcie w wirniku.

    > Wymienić wirnik.

    > Dotrą się same, nie patrz na to. Niedotarcie ich nie powoduje takich
    > sensacji o jakich piszesz.

    Jacku, przyjrzyj się datom...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 22. Data: 2017-10-30 18:36:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Oct 2017 17:27:04 +0100, HF5BS napisał(a):

    > Jacku, przyjrzyj się datom...

    :) Jak to wypłynęło? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2017-10-30 19:37:08
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > :) Jak to wypłynęło? :)

    To wyszło z Google Groups, pewnie kolega nowicjusz chciał się pobawić, nie
    przeczytał uprzednio w necie, jak nalezy z takich grup korzystać, itp.,
    popatrzył na treść, a nie na to, że to wyszło 6 lat temu (no, i 6 dni) i
    prawie na pewno odpowiedź została udzielona. Albo chciał być bardzo usłużny
    wobec ToMasza i widząc, ze na posta nie ma odpowiedzi (nie sprawdzałem,
    gdybam), chciał łaskawie grupie przypomnieć, żeby raczyła koledze
    odpowiedzieć, bo na pewno to była ostatnia deska ratunku :P
    Jak zaznaczyłem - gdybam. Nie wiem, co dyktowało koledze, aby zamieścić
    posta sprzed 6 lat i nawet jednej kropki odpowiedzi nie postawić, zabawa
    newsami -"pójdzie, czy nie pójdzie"?

  • 24. Data: 2017-10-30 19:53:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaki nowicjusz. Jakis glupi chuj w kulki z nami gra. Tez sie niedawno wcialem na
    stary temat.

  • 25. Data: 2017-10-30 22:42:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    HF5BS pisze tak:

    > to wyszło 6 lat temu (no, i 6 dni) i
    > prawie na pewno odpowiedź została udzielona.

    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.elek
    tronika/8PyIYs4j7eQ

    --
    Piotrek

    Mind the gap

  • 26. Data: 2017-11-03 11:55:42
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Dotrą się same, nie patrz na to. Niedotarcie ich nie powoduje takich
    > sensacji o jakich piszesz.

    Ty jak zwykle piszesz nie wiedząc wiele na temat. Nowe szczotki trzeba
    docierać na małych obrotach (autotransformator regulowany) i stopniowo
    zwiększać. I powinno to trwać co najmniej godzię. Niektórzy producenci
    zalecają w trakcie docierania co jakis czas dotknąć komutatora kredą.

    pzdr

  • 27. Data: 2017-11-03 13:09:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Nov 2017 11:55:42 +0100, Kamil napisał(a):

    > Ty jak zwykle piszesz nie wiedząc wiele na temat.

    Ciekawe ile par szczotek w życiu wymieniłeś. Bo ja straciłem rachubę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.