-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: a...@p...pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: napiecie ladowania - jakie?
Date: Wed, 21 Nov 2012 00:31:24 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 31
Message-ID: <9...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 212.109.132.228
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1353454285 4203 212.109.132.228 (20 Nov 2012 23:31:25
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2012 23:31:25 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 3.3/32.846
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473109
[ ukryj nagłówki ]Czesc,
jest sobie Fiat Seicento i wozi dzieci do szkoly muzycznej (przede
wszystkim), bo z rana do tej powszechnej to z reguly na piechote (bo
jest czas). Auto wiec jezdzi (ostatnio) na krotkich trasach (odpalenie
2.5 km, odpalenie, 2.5 km + plus moze jakis pobliski supermarket (2
odpalenia...) i boje sie, ze akumulator nie ma szans sie porzadnie
naladowac.
Sprawdzilem dzis multimetrem napiecie ladowania i przy wlaczonych
swiatlach (krotkie), dmuchawa na 1-2 biegu, wlaczone radio (srednio
glosno) bylo 13.88V. Gdy dowalilem mocniej dmuchawe to zeszlo na 13.5
(ca). Akumulator jest nowy od 08.2012 bo tamten juz padl (po 5-6
latach) i jak wkladali aku, to sprawdzali, ze niby ladowanie ok. ale
to bylo ze 3 miesiace temu, wiec moglo cos juz nawalic.Obawiam sie, ze
jak dojdzie jeszcze ogrzewanie tylnej szyby, to bilans energetyczny
bedzie ujemny.
W regulatorze ladowania nie mozna nic zmienic, bo jest to modul i nie
ma tam zadnych pokretel aby cos "podregulowac". Czy sa moze takie
regulatory ladowania, ktore fabrycznie pracuja na troche wyzszych
poziomach (napiecia) ladowania. Blizej 14V lub ponad.
Przy ladowarkach akumuloatorowych (automatycznych) przyjmuje sie, ze
napiecie ladowania (w normalnych warunkach) to 14.4V a ladowanie na
mrozie nawet 14.7V. Wiec jak to sie ma to regulatora ladowania w
aucie, gdzie te napiecia sa nizsze. To wlasnie w aucie ladowanie
powinno byc bardziej "agresywne" niz na "prostowniku"?
--
ThinkXtra
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.12 00:55 szufla
- 21.11.12 10:06 J.F.
- 21.11.12 10:14 Jacek
- 22.11.12 00:30 PiteR
- 22.11.12 14:26 Wmak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS