-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: napiecie ladowania
Date: Tue, 05 Mar 2013 17:52:07 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 12
Message-ID: <kh57rn$bbt$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-206-64-7.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1362502328 11645 87.206.64.7 (5 Mar 2013 16:52:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Mar 2013 16:52:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130215 Thunderbird/17.0.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485109
[ ukryj nagłówki ]od czego zalezy napiecie ladowania w funckji czasu/zuzycia ?
rok temu zalozylem nowy alternator i mial ladowanie 14,5V
dzisiaj zmierzylem i jest to 14,2V.
temperatura powietrza ta sama, pomiar po dluzszej pracy silnika czyli
rozladowanie akumulatora wykluczam i chwilowy spadek napiecia.
polaczenia sa dobre, masa jest.
bo chyba zuzycie szczotek nie ma zadnego wplywu na napiecie? (oprocz
calkowitego zuzycia oczywiscie).
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.13 18:02 JK
- 05.03.13 18:10 J.F
- 05.03.13 18:20 h.w.d.p.
- 05.03.13 18:49 szufela
- 05.03.13 18:52 h.w.d.p.
- 05.03.13 19:41 Iksiński
- 05.03.13 20:04 Szymon Machel
- 05.03.13 21:02 h.w.d.p.
- 05.03.13 21:22 identyfikator: 20040501
- 05.03.13 23:19 J.F.
- 06.03.13 00:01 h.w.d.p.
- 06.03.13 06:57 szufela
- 06.03.13 08:19 Iksiński
- 06.03.13 09:09 szufela
- 06.03.13 10:29 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A