  • 21. Data: 2015-03-05 11:28:45
    Temat: Re: najtanszy uzywany smartfone z androidem 4.x
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-05 00:54, LordBluzg(R) wrote:
    > "animka" wydumał(a) w wiadomości ID news:md80ps$f6r$1@node1.news.atman.pl

    Zgaduj dalej, Szogunie ;o

    > Ile Ty masz lat?

    bez dwóch zdań, powiem 'pińcet'

  • 22. Data: 2015-03-05 13:16:14
    Od: bucz <b...@b...pl>

    W dniu 2015-03-05 11:08, AL pisze:
    > http://www.mediamarkt.pl/smartfon-telefunken-enjoy-t
    e1-czarny,id-929506

    tu bylem
    cena online 279 :(

    --
    bucz

  • 23. Data: 2015-03-05 14:54:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Czyli gdyby nawet były dokładnie za 100 zł i z Androidem 4.x to fakt, że
    > to nówki jest dyskwalifikujący. Fucking logic.

    Za 100zł, możesz kupić używany telefon z androidem, ale to sprawa
    losowa. Ktoś może zrobić Ci taki prezent. Ale 7 prezentów? Prędzej
    uwierzę że co prawda telefon kupisz, ale zadowolony z używania nie
    będziesz. Korzystniej byłoby taki telefon przerobić na kamerkę wifi,
    odtwarzacz wideo/YT podłączony do TV, albo lokalizator samochodu....
    Kiedy ja takiego telefonu szukałem, nawet ze zbitą szybką - nie było
    takich tanich.
    Dostaję czasem oferty od chinczyków, czasem mają niższe ceny niż na
    ebayu. o ile pamiętam były tam telefoniki z androidem za 35 dolców, ale
    teraz szukałem i nie umiem znaleźć. najtańszy 43 dolary.
    Poluj na allegro na olx sie, może Ci się uda zdobyc 7 wspaniałych
    robocików. powodzenia
    ToMasz

  • 24. Data: 2015-03-06 01:23:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-05 00:37, JoteR pisze:

    > Nie, tamten podpisuje się A.L. (z kropkamy)
    > O ile trafia we właściwe klawisze, co nieczęsto mu się zdarza ;->

    Dzięki :-)

    AL-ku, zwracam Ci honor, że Cię tak postarzyłam. Pozdrowienia dla mamuśki.

    --
    animka

  • 25. Data: 2015-03-06 01:25:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>