  • 11. Data: 2015-03-04 23:08:02
    Temat: Re: najtanszy uzywany smartfone z androidem 4.x
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-04 18:15, AL pisze:

    > jest młodsza od Ciebie, co wnioskuję po Twoich problemach poruszanych na
    > tej grupie

    Młodsza, bo nie pisze.
    A Ty masz z 70 lat już, więc Twoja mamusia nie może być młodsza ode mnie.

    Ty jesteś ten AL z ameryki, prawda?

    --
    animka

  • 12. Data: 2015-03-04 23:19:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.skapiec.pl/cat/26136/2.90-200,3.8

  • 13. Data: 2015-03-04 23:39:58
    Od: bucz <b...@b...pl>

    W dniu 2015-03-04 23:19, krzysztofsf pisze:

    > http://www.skapiec.pl/cat/26136/2.90-200,3.8

    prawie jak uzywane
    i prawie wszystkie z androidem 4.x
    i prawie za 100zl

    dzieki za nic nie wnoszacy post

  • 14. Data: 2015-03-04 23:41:22
    Od: bucz <b...@b...pl>

    > Wiem że chcesz używkę, ale widziałem wczoraj w sklepie "nie dla
    > idiotów" jakiegoś Telefunkena za 139zł z androidem 4x, nie mogę
    > nigdzie znaleźć w necie tego.

    jestes pewien?
    przegladalem na ich stronie i tez nic nie ma

  • 15. Data: 2015-03-05 00:37:15
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisał:

    > Ty jesteś ten AL z ameryki, prawda?

    Nie, tamten podpisuje się A.L. (z kropkamy)
    O ile trafia we właściwe klawisze, co nieczęsto mu się zdarza ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2015-03-05 00:54:30
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "animka" wydumał(a) w wiadomości ID news:md80ps$f6r$1@node1.news.atman.pl

    > A Ty masz z 70 lat już, więc Twoja mamusia nie może być młodsza ode mnie.
    > Ty jesteś ten AL z ameryki, prawda?

    Ile Ty masz lat?

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 17. Data: 2015-03-05 07:10:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kto ci sprzeda 7 uzywanych telefonow? Mozesz kompletowac pojedynczo rozne modele z
    roznych aukcji, ale po kiego pisac o tym na forum?

  • 18. Data: 2015-03-05 10:52:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 04 Mar 2015 23:41:22 +0100, bucz <b...@b...pl> wrote:

    >jestes pewien?
    >przegladalem na ich stronie i tez nic nie ma

    Tak bo widziałem jak leżały na sklepie, zapamiętałem tylko markę i
    cenę, też w necie nie mogę znaleźć, może to jakaś lokalna wyprzedaż
    albo promocja

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-03-05 11:08:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-04 23:41, bucz wrote:

    > jestes pewien?
    > przegladalem na ich stronie i tez nic nie ma

    http://www.mediamarkt.pl/smartfon-telefunken-enjoy-t
    e1-czarny,id-929506
    https://www.youtube.com/watch?v=hIql9I05Wlk

  • 20. Data: 2015-03-05 11:19:37
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-03-04 o 23:39, bucz pisze:

    > prawie jak uzywane
    > i prawie wszystkie z androidem 4.x
    > i prawie za 100zl
    >
    > dzieki za nic nie wnoszacy post

    Czyli gdyby nawet były dokładnie za 100 zł i z Androidem 4.x to fakt, że
    to nówki jest dyskwalifikujący. Fucking logic.

    --
    pozdrawiam
    MD