  • 121. Data: 2011-05-11 06:11:11
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z?e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:iqc8he$13p$1@inews.gazeta.pl...
    > Normalnie beton. Odporny na wiedze, trudny do zarąbania (copyright by
    > Piotr Fronczewski)

    To sie nazywało skrzyżowanie osła z kurwą - oporny na wiedzę i nie do
    zajebania...

    --
    Grzybol

  • 122. Data: 2011-05-11 06:25:24
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/05/10 09:26, szerszen pisze:

    > teraz to po ptokach, ale na przyszłość polecam das, parę złotych rocznie się
    > płaci, ale ma się w takich przypadkach spokojną głowę, słyszałem o
    > przypadkach, gdzie widok samej naklejki zmieniał podejście rzeczoznawcy
    > ubezpieczyciela

    mozesz rozwinac co polecasz??

  • 123. Data: 2011-05-11 06:57:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KiloSierra" <K...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > mozesz rozwinac co polecasz??

    www.das.pl ubezpieczenie prawne kierowcy lub pojazdu, w razie kolizji
    wypadku, to oni się wszystkim zajmują i w razie czego ciebie reprezentują w
    sądzie, oczywiście wszystko w ramach rocznej opłaty, szczegóły na stronie

  • 124. Data: 2011-05-11 11:53:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 10.05.2011 20:43, HK8 pisze:
    > gildor, właśnie cały ten wątek jest o tym, że intuicyjnie masz rację w
    > praktyce, wg biegłego ubezpieczyciela nie

    wiem o czym jest wątek, ale prosiłeś o rozwinięcie wypowiedzi.

    > ta sprawa dotyczy wszystkich ponieważ nie można jeździć w radosnej
    > nieświadomości i tworzyć jakieś głupawe akcje z cylindrem, że razem się
    > zmieścimy w korku, jeśli na gruncie prawa i praktyki sądów to wszystko jest
    > guzik warte
    > guzik warte w sądach są artykuły policjantów, że można "przeciskać się w
    > korku", itp.

    nie jest guzik warte. trzeba jedynie do sądu pójść.
    w sumie nie doczytałem o jakie TU chodzi. możesz powiedzieć, kto próbuje
    Cie w chuja zrobić? znaczy jakie TU. będę omijał.

    > ja nie mam jeszcze rozstrzygających stwierdzeń jeśli chodzi o sąd, na razie
    > wiem, że w mojej sprawie najprawdopodobniej dotanę odmowę odszkodowania z
    > polisy OC sprawcy

    jak nie masz rozstrzygnięcia sądowego, to nie powinieneś się wypowiadać
    na temat "guzik warte". nawet jeśli w sądzie przegrasz, nie jest to w
    naszym kraju wyznacznikiem, z powodu nie istnienia instytucji precedensu.

    --
    - gildor

  • 125. Data: 2011-05-11 12:05:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 10.05.2011 21:52, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > pasa. Nie wynika z niego nic na temat ilości pojazdów znajdujących się
    > na nim. Czy np. wynika coś z niego czy mogą na nim stać dwa rowery (np.
    > stojące na czerwonym świetle).
    > Załóżmy że mamy przypadek: pas o szerokości 3,5 m, porusza się po nim
    > rower w odległości 0,5 m od krawędzi drogi. Czy samochód wyprzedający
    > rowerzystę (minimalna odległość 1m) musi zmienić pas ruchu? Nie, może
    > zachować bezpieczną odległość i wyprzedzić rowerzystę pozostając na
    > swoim pasie. Czyli w trakcie wyprzedzania na pasie znajdą się 2 pojazdy.

    w jakichś komentarzach onetowych znalazłem.
    http://www.prawko-kwartnik.info/anima/pas.html
    choc trochę głupie, bo typ oznaczył pas na podstawie jednośladu. ale
    warte przedyskutowania :)

    - gildor

  • 126. Data: 2011-05-11 13:55:47
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/05/11 08:57, szerszen pisze:

> [...]
    > sądzie, oczywiście wszystko w ramach rocznej opłaty, szczegóły na stronie

    tnx

  • 127. Data: 2011-05-11 14:00:57
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup

    Myślę, że HK8 źle zrobił szukając
    pomocy w TU. To tak jak przed walką bokserską zapytać przeciwnika o jego
    słabe strony. Wyśmieje cię, powie "już nie żyjesz" itd. Zadaniem TU jest
    robienie zysku, a to głównie przez obniżanie kosztów. Zaś to "niestety"
    dla TU oznacza działanie w ramach prawa. Nie mogą do HK8 zadzwonić i
    powiedzieć że spuszczą mu łomot jak się nie wycofa. Zatem muszą wpłynąć
    na psychikę przeciwnika, żeby on sam odpuścił. Pewnie tego się uczy
    pracowników TU na szkoleniach.

    =============

    Mam identyczne zdanie. Trzeba przyznać, że TU zrobiło znakomitą robotę. HK8
    jest rozdygotany. Gotowy się poddać. Już coś przebąkuje, że szkoda w
    zasadzie nie jest duża i nie warto się denerwować.

    HK8, Ty nawet jeszcze w sądzie nie byłeś. Przejmij pałeczkę, napisz do TU,
    że albo Ci wypłacą, albo idziesz do sądu, a potem idź do tego sądu. Niczym
    nie ryzykujesz, a jakie doświadczenie, ho ho.

  • 128. Data: 2011-05-11 14:03:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KiloSierra" <K...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > tnx

    no problem

    obecnie nie tylko oni mają takie ubezpieczenia, ale w sumie chyba są
    najbardziej znani w tej dziedzinie

  • 129. Data: 2011-05-11 14:22:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:

    > HK8, Ty nawet jeszcze w sądzie nie byłeś. Przejmij pałeczkę, napisz do
    > TU, że albo Ci wypłacą, albo idziesz do sądu, a potem idź do tego sądu.
    > Niczym nie ryzykujesz, a jakie doświadczenie, ho ho.

    Warto jeszcze się zastanowić czy "pas ruchu" to nie jest zasłona dymna
    żeby odwrócić uwagę. Jeśli TU nie wypłaci i zdecyduje się na sprawę,
    mogą wyskoczyć z czymś zupełnie innym. Warto zatem przypomnieć sobie
    inne rzeczy/grzechy do których mogą się przyczepić (niesprawny pojazd,
    brak przeglądu technicznego, prawa jazdy) tak by się przygotować na atak
    z innej strony.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 130. Data: 2011-05-11 14:33:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:iqe643$pg1$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli TU nie wypłaci i zdecyduje się na sprawę,

    Wielu pisze, ale niewielu chyba wie jak to wszystko w praktyce wygląda. TU
    nie decyduje sie na sprawę. Oni mają po prostu wszystko i wszystkich w
    dupie. Na zgłoszone przez kolegę roszczenie odpisują, że chuja dostanie, bo
    coś tam. Na końcu pisma piszą, że takie decyzja jest ostateczna a wszelkie
    sprawy roszczeniowe trzeba sobie załatwiać na drodze sądowej. I tyle. Nie ma
    żadnych dyskusji, gadek, zbędnego pierdolenia, ani gdybania. Otrzymujesz
    takie pismo i chuj. Jeden olewa a inny składa pozew do sądu. Pozew cywilny,
    gdzie trzeba zapłacić opłatę:
    http://e-prawnik.pl/narzedzia/wskazniki/oplaty/oplat
    y-w-postepowaniu-cywilnym-pozwy-stan-prawny-obowiazu
    jacy-do-dnia-1-marca-2006-r-.html

    W tym wypadku wcale nie małą. Do tego dojdą koszty sądowe, koszt biegłego i
    wynagrodzenie dla prawnika strony wygrywającej. Mam nieodparte wrażenie
    graniczące z pewnością, że tylko ja jeden piszę praktycznie na temat, jak
    załatwić tą durną sprawę. Reszta to pierdolenie małych dzieci w
    piaskownicy:-)

    --
    Grzybol