  • 71. Data: 2014-11-30 23:44:07
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m5f4n6$bvd$...@d...me...

    >Miałem takiego kolegę niedawno, którego przy okazji poprosiłem
    >aby mi pomógł przywieźć łóżko (materac) ze sklepu i też miał
    >silnie wyrobioną opinię na temat mojej decyzji: że za drogi materac
    >wybrałem, że kupiłem w sklepie daleko od domu, że on by znalazł
    >taki sam taniej, bliżej domu, że w ogóle po co mi taki drogi/dobry itp.
    >Są ludzie którym wydaje się, że wiedzą wszystko mimo że naprawdę
    >nie wiedzą nic, nie wiedząc nic o sytuacji człowieka chętnie człowieka
    >oceniają i wartościują jego decyzje i jak widać Ty do tych ludzi należysz
    >:-)

    Wypisz wymaluj pszemolo "tlumoczacy" całemu światu, ze wybrał zła komórkę
    (sprawdzić czy nie srajfon).

    Kliniczny przykład projekcji, do zamieszczenia w podręcznikach psychologii.

  • 72. Data: 2014-12-01 00:20:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, że traci czas na pisanie z idiotą dekady?
    > Jak długo chcecie karmić tego błazna, który przy każdej okazji naśmiewa
    > się z biedaczków/Polaczków.

    Gdzie Ty tu widzisz jakieś naśmiewanie się?
    Chyba Twoja wyobraźnia płata Ci figle jakieś...

    Nie wyśmiewam się, raczej przyjmuję do wiadomości to co mi z napisał
    o sobie i nie bardzo akceptuję jako prawdę uniweralną to co mu się
    wydaje na temat innych grupowiczów - myślę, że mamy tu wielu speców,
    specjalistów, managerów, właścicieli własnych firm: średnia na grupie jest
    grubo >5k/mieś. Tylko widzisz - nikt się teraz w takiej atmosferze nie
    przyzna do tego bo Ty i "z" alienujecie tych co więcej od Was zarabiają.

  • 73. Data: 2014-12-01 07:59:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >specjalistów, managerów, właścicieli własnych firm: średnia na grupie jest
    >grubo >5k/mieś.

    Na jakiej podstawie?

  • 74. Data: 2014-12-01 14:07:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Na jakiej podstawie?

    Przecież nie na podstawie wykopalisk ani nie na podstawie SETI.
    Na podstawie wieloletnich rozmów z grupowiczami, oczywiście.

  • 75. Data: 2014-12-01 14:32:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Na podstawie wieloletnich rozmów z grupowiczami, oczywiście.

    Rozmawiasz tu na tyle często o dochodach grupowiczów by móc stawiać tak
    stanowcze tezy?

  • 76. Data: 2014-12-01 15:18:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Rozmawiasz tu na tyle często o dochodach grupowiczów by móc stawiać tak stanowcze
    tezy?

    Ghost, ile Ty zarabiasz?
    Nie pytam o konkretną kwotę oczywiście, napisz proszę czy >= czy < od 5k
    zł...

  • 77. Data: 2014-12-01 15:51:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ghost, ile Ty zarabiasz?
    > Nie pytam o konkretną kwotę oczywiście, napisz proszę czy >= czy < od 5k
    > zł...

    i z tej jednej odpowiedzi będziesz ekstrapolował na średnią krajową?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 78. Data: 2014-12-01 16:01:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > i z tej jednej odpowiedzi będziesz ekstrapolował na średnią krajową?

    Nie interesuje nas średnia krajowa, ta kwota jest przecież dobrze znana,
    publikowana w oficjalnych dokumentach.

    Mówimy teraz o średniej miesięcznych zarobków brutto wśród ludzi aktywnych
    na tej grupie.

    Masti, nspisz o sobie: >= czy < od 5k zł?

    Z tego co pisałeś wcześniej o zatrudnianiu u siebie programistów mam prawo
    wnioskować, że albo jesteś managerem w korporacji albo jesteś
    (współ)właścicielem swojej firmy, zgaduję więc chyba dobrze, że Twoje
    zarobki będą również powyżej 5k zł brutto miesięcznie, a myślę że nawet
    grubo powyżej 10k zł, zgadłem? :-)

    I takich ludzi jak Ty jest tu więcej, więc średnia zarobków wśród
    grupowiczów tu piszących będzie na pewno wyżej niż 5k zł/miesiąc.

  • 79. Data: 2014-12-01 16:10:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >znana,
    >publikowana w oficjalnych dokumentach.
    >Mówimy teraz o średniej miesięcznych zarobków brutto wśród ludzi

    My tu jestesmy inteligentniejsi, wiec zarabiamy ponad srednia krajowa
    :-P

    No i stac nas na telefony za 1000-2000 zl, i na komputery ...

    J.

  • 80. Data: 2014-12-01 16:14:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > (współ)właścicielem swojej firmy, zgaduję więc chyba dobrze, że Twoje
    > zarobki będą również powyżej 5k zł brutto miesięcznie, a myślę że nawet

    zgadłeś

    > I takich ludzi jak Ty jest tu więcej, więc średnia zarobków wśród
    > grupowiczów tu piszących będzie na pewno wyżej niż 5k zł/miesiąc.

    i co z tego? grupa nie jest reprezetatywna.

    Poza tym ludzie, którzy mają pieniądze to mają je nie dlatego, żę dużo
    zarabiają tylko rozsądnie wydają