    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: na bogato!
    Date: Fri, 23 Mar 2012 00:13:25 +0100

    Powitanko,

    > Dziecko, a gdzie ja pisałem że to moje "guru", albo go broniłem czy
    > stawałem po jego stronie?

    Dzidzius, wybacz, takie odnioslem wrazenie. Poniewaz posadzenie o
    sympatie do Michnika moglbys odebrac jako obelge, prosze o wybaczenie i
    stawiam piwo.

    > Prosiłem tylko o konkrety i fakty.

    Spelnilem Twoja prosbe.

    > Ty faktycznie jesteś "chory z nienawiści" (dobre określenie, swoją
    > drogą) jeśli każdego, kto bezdyskusyjnie nie zapisze się do twojego
    > fanklubu traktujesz jako zwolennika twoich wrogów.

    Nie mam ambicji tworzenia fanclubu. Wystarczy jesli moim fanem jest moje
    Dziecie i Zona.
    "Chory z nienawisci" jest typowym okresleniem stosowanym przez
    michnikowszczyzne, poniewaz przykleja latke i konczy dyskusje. Ktos
    domaga sie np. lustracji. Mozna na ten temat dyskutowac, czy to ma
    jeszcze sens, czy sluzenie komuchom dyskwalifikuje na zawsze, czy moze
    taki czlowiek chciec naprawic bledy mlodosci, a moze jest cennym
    fachowcem i nalezy go wykorzystac, a moze wrecz przeciwnie, nie mozna
    zaufac czlowiekowi, ktory juz raz zdradzil. Slowem, mozna na ten temat
    dyskutowac jak ludzie na jako takim poziomie.
    Ale zapatrzeni w Michnika i on sam walna tekst o "chorych z nienawisci"
    i juz. Oni to "ludzie rozumni", rozmowca to jakis chory, idiota,
    ciemnogrod i cokolwiek powie, to przeciez jest chory, zaslepiony i nie
    mozna brac tego pod uwage. Dodatkowo zwrot odwraca uwage od
    wypowiadajacego, cos na zasadzie zlodzieja krzyczacego: "lapac zlodzieja".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa