  • 1. Data: 2010-12-27 17:40:36
    Temat: multiroom w Cyfre+
    Od: o...@...pl

    Czesc,

    jakie sa warunki na multiroom w cyfrze+. Wiem, ze kiedys chciano duzo
    i tylko do jakis wybranych wyzszych pakietow. A jak jest teraz?

    Mozecie wyklarowac, ma to ktos?

  • 2. Data: 2010-12-27 20:46:05
    Temat: Re: multiroom w Cyfre+
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci
    4...@4...com
    *Uzytkownik* napisal(-a):

    > jakie sa warunki na multiroom w cyfrze+. Wiem, ze kiedys chciano duzo
    > i tylko do jakis wybranych wyzszych pakietow. A jak jest teraz?
    >
    > Mozecie wyklarowac, ma to ktos?

    Teraz do kazdego pakietu oprócz Startowego. A cena to 1 lub 7,50 lub 15
    lub 35 zaleznosci od pakietu, czasu trwania umowy i momentu wziecia MR

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-12-28 07:27:15
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-27 21:46, Big Jack pisze:
    > Teraz do kazdego pakietu oprócz Startowego. A cena to 1 lub 7,50 lub 15
    > lub 35 zaleznosci od pakietu, czasu trwania umowy i momentu wziecia MR

    Niezupelnie. Do kazdego oprócz Startowego i obu Kompakt.

  • 4. Data: 2010-12-28 08:08:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Niezupelnie. Do kazdego oprócz Startowego i obu Kompakt.

    A mozna toto dobrac bedac w trakcie umowy?

  • 5. Data: 2010-12-28 09:49:08
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-28 09:08, BaX pisze:

    > A mozna toto dobrac bedac w trakcie umowy?

    Móc można, pytanie czy sie opłaca. W moim przypadku (Komfortowy/Kompakt,
    dekoder na wynajem) okazało się że:
    - podniesienie abo na Optimum
    - dokupienie dekodera 99zł
    - miesieczna opłata za wynajem 35zł

    To juz chyba lepiej pomyslec o splitterze. Dekoder i tak trzeba dokupic
    a cena splittera wydaje sie byc korzystna biorac pod uwage miesieczny
    haracz 35zł.

  • 6. Data: 2010-12-28 11:55:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci
    t.pl
    *spammtrapp* napisal(-a):

    > Niezupelnie. Do kazdego oprócz Startowego i obu Kompakt.

    Byc moze, sorry za wprowadzanie w blad

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2010-12-28 11:58:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *spammtrapp* napisał(-a):

    > Móc można, pytanie czy sie opłaca. W moim przypadku
    > (Komfortowy/Kompakt,
    > dekoder na wynajem) okazało się że:
    > - podniesienie abo na Optimum

    A co tu podnosić? Dawny Komfortowy to obecny Optimum

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2010-12-28 18:05:12
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-28 12:58, Big Jack pisze:

    > A co tu podnosić? Dawny Komfortowy to obecny Optimum

    I widzisz Pan, tak mieszaja ze namieszali. Moj przypadek to podstawowy
    teraz nazwany kompaktem (co zreszta napisalem)

  • 9. Data: 2010-12-29 09:20:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *spammtrapp* napisał(-a):

    > I widzisz Pan, tak mieszaja ze namieszali. Moj przypadek to podstawowy
    > teraz nazwany kompaktem (co zreszta napisalem)

    A ściślej, to napisłaeś Komfortowy/Kompkat w związku z czym nie było
    wiadomo który masz, czy też może masz oba (gdybyś miał taką fantazję
    ;) )

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675