  • 1. Data: 2010-12-27 19:08:07
    Temat: cyfra plus. co po nowym roku?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    przed samymi świetami, wszyscy "operatorzy" tvsat, zaszaleli z
    promocjami ( multiroom). ja na przełomie roku chce podpisać umowę z
    cyfrą. "brać" teraz czy poczekać?

    Jedna pani która "sprzedawała" cyfrę w supermarkecie po dłuższej
    rozmowie miedzy wierszami powiedziała ze po nowym roku też coś "dołożą"
    - bo jak nie to sprzedaż spadnie do zera.
    Dzisiaj jak pytałem w innym miejscu pana, to naciskał zebym sie spieszył
    bo obecne promocje są tylko do konca roku - potem będzie gorzej ( czyli
    brak zniżki przez parę miesiecy)

    Proszę grupowie wróżki o opinie w tej sprawie

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-12-27 19:19:23
    Temat: Re: cyfra plus. co po nowym roku?
    Od: Rysio <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-27 20:08, ToMasz pisze:
> [...]
    > brak zniżki przez parę miesiecy)
    >
    > Proszę grupowie wróżki o opinie w tej sprawie

    Po nowym roku znow beda odgrzewali kotlety sprzed lat. Rok temu
    puszczali to co na Taquilia puszczali 5 lat temu jak nie wczesniej.

    Ale polskei buractwo wciaga to jak cieple buleczki.

  • 3. Data: 2010-12-27 23:08:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Rysio pisze:

    > Po nowym roku znow beda odgrzewali kotlety sprzed lat.
    a co to ma do rzeczy?
    > Rok temu
    > puszczali to co na Taquilia puszczali 5 lat temu jak nie wczesniej.
    > Ale polskei buractwo wciaga to jak cieple buleczki.
    moze "polskie buractwo" ma to w dupie i ogląda ng, discovery i takie tam
    kanały dla okularników?

    ToMasz