  • 11. Data: 2014-07-02 23:24:52
    Temat: Re: multimetr jt168 - uszkodzenie
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "ZZZ" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > To oddaj na rękojmię albo niezgodność z umową jeśli jesteś konsumentem.
    > Sprzęt prawie nówka sztuka tak więc to będzie ich broszka, ażeby udowodnić
    > że nie miał wady ukrytej.
    >
    > Piotrek

    Kalemu ukraść krowa to źle, ale Kali ukraść krowa to dobrze.
    Dziwimy się, że mamy oszustów polityków. Przecież oni są tylko
    reprezentacją nas. Gdzie możemy/ jak możemy to ukradniemy (na szczęście
    nie wszyscy).
    .... że widzisz a nie grzmisz.....

    A co się tam przejmować. W najbliższą sobotę/niedzielę (niepotrzebne
    skreślić) reset sumienia i można od nowa.

  • 12. Data: 2014-07-02 23:41:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-07-02 23:23, yabba wrote:
    > Weź nie żartuj. Klient sam zepsuł miernik, a teraz sprzedawca ma
    > udowadniać, że nie jest wielbłądem?

    IMHO teza równie prawdopodobna jak taka, że miernik zepsuł księgowy
    który go "projektował".

    I po to zasadniczo jest rękojmia / niezgodność z umową, ażeby nie
    polegać wyłącznie na cudach-wiankach wypisywanych w warunkach gwarancji
    tylko egzekwować dostarczenie działającego (nie tylko w chwili
    sprzedaży) produktu.

    Widzę jednakowoż, że moja sugestia skorzystania ze swoich praw wydała
    się z niewiadomych powodów dość kontrowersyjna. Dlatego już nic więcej
    na ten temat nie będę pisał. EOT z mojej strony.

    Piotrek