  • 1. Data: 2010-01-17 21:04:39
    Temat: multimedialna obudowa dysku (odtwarzacz) z LAN, USB i HDMI
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Szukam obudowy dysku, który podłączony przez HDMI będzie mógł pełnić
    rolę odtwarzacza, przez USB będzie działał jak zwykły pendrive (bez
    dodatkowego oprogramowania) oraz LAN - jako dysk sieciowy - coś jak
    udostępniony zasób przez Sambę. Chciałbym, aby te funkcje mogły działać
    jednocześnie. Dysk wewnętrzny 3,5" SATA.
    Podłączone pod to będzie - tuner SAT - przez USB jako dysk do timeshift,
    LAN - dostęp przez sieć do multimediów - głównie wgrywanie z kompa, oraz
    podłączony przez HDMI do TV LCD. Mógłby mieć jeszcze UP-Scaling do Full
    HD. Oczywiście najlepiej, jakby czytał wszelkie obecnie stosowane
    formaty danych multimedialnych. Wiem, że tak to pewnie tylko w Erze, ale
    może znajdzie się coś, co będzie miało jak najwięcej z przedstawionych
    tu funkcji?

  • 2. Data: 2010-01-17 21:39:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    www.xtreamer.net ?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 3. Data: 2010-01-18 10:03:58
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > www.xtreamer.net ?
    Tez o tym myslalem, ale nie wiem jak to bedzie z tym tunerem SAT. Poza
    tym tam jest dysk 2,5".

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 4. Data: 2010-01-18 17:15:26
    Od: orcio <o...@N...pl>

    BQB pisze:
> [...]
    > formaty danych multimedialnych. Wiem, że tak to pewnie tylko w Erze, ale
    > może znajdzie się coś, co będzie miało jak najwięcej z przedstawionych

    http://www.humanmedia.pl/ tu maja pare multimedialnych kieszeni.

    orcio