  • 11. Data: 2010-03-28 20:45:07
    Temat: Re: motocykl z poza sieci dilerskiej rejestracja
    Od: "JonY" <tomwoj"at"@tenbit.pl>

    Witam,

    Rejestrowałem motocykl od tzw. prywatnego importera we Wrocławiu. Dokumenty,
    które miałem do rejestracji to (o ile wszystko pamiętam):
    1. faktura
    2. wypis ze świadectwa homologacji (ang.) + tłumaczenie
    3. dokumenty rejestracyjne moto z angli (zarejestrowany tydzień wcześniej na
    dilera) + tłumaczenie
    4. dokument, że motocykl jest sprowadzony przez firmę, kóra ma wpisane w PKD
    import motocykli i że przyjechał na lawecie

    Musiałem napisać jeszcze papierek, że nie mam tablic ang. do zdania

    W zamian otrzymałem: dowód rejestracyjny (+dodatki jak tablice itd) oraz
    książkę pojazdu (oczywiście najpierw dowód miękki a później reszta).

    Pozdrawiam,
    Wojtek