  • 11. Data: 2009-07-20 07:05:08
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Michał Gut pisze:

    > wiekszy silnik? czemu skuterek - w sumie jedyna roznica o jakiej wiem to
    > przelozenia bezstopniowe w skuterze
    Jeśli na wół roboczy to lepiej,masz spory bagażnik pod siedzeniem,no i
    podłogi-mniej chlapie.Rozważałeś skuter z płaską podłogą i wożenie kompa
    w przekroku?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2009-07-20 07:05:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Lip, 08:48, "Michał Gut"
    <m...@w...pl> wrote:
    > a te siatki jest do czego przyczepic w takim moto? musialyby to byc metalowe
    > elementy a jednoczesnie tez ladunek nie moze mi jezdzic po siedzeniu. jak mi
    > to zjedzie to jeszcze pizdnę kogoś takim "prawieupadniętym" komputerem
    > wiszącym rogiem z ktorejs strony:)

    Te gumiaki są rozciągliwe, spokojnie możesz zaplątać o ramę czy inne
    elementa konstrukcyjne i zaczepić haczyk o gumę.
    Jak pisałem woziłem tak duży plecak pełny śrub tulejek i innego
    badziewia, nikomu nic się nie stało.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 13. Data: 2009-07-20 07:07:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Lip, 08:52, n...@s...com wrote:
    > dzisas, zlec zrobienie stelaza z duza plyta i juz.

    Pomysł nieco z dupy, na siedzeniu pasażera
    jest jednak ciut lepsze tłumienie niż na płycie
    z tyłu, co dla kompa może mieć niejakie znaczenie :>

  • 14. Data: 2009-07-20 07:12:26
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 20 Jul 2009 01:32:36 +0200, na pl.rec.motocykle, Michał Gut
    napisał(a):

    > poczatku. Jest sens odstawiać takie rzeźby czy lepiej nie robic kat A i nie
    > ladowac kasy w to to i ograniczyc sie do latania punto w dieslu i ciesząc
    > się klimą i brakiem problemów w deszcz i śnieg?

    Jestem informatykiem, jezdze naprzemiennie sluzbowym Clio i prywatnym
    skuterem 50 ccm. Waskim i smuklym. Miedzy autami leci bez problemu. Co
    moge powiedziec od siebie - po pierwsze skoro Twoj skut i tak juz lata
    60 km/h - zainwestuj 1kzl w niego i daj mu sportowy
    multiwariator+wydech+sprzeglo+gazbox. Bedziesz mial sporo zrywniejsza
    maszyne i predkoscia max rzedu 80 km/h. Po drugie - kompa na motorze
    przewieziesz - trzeba poknuc nad sensownym rozwiazaniem. Jak nie ma
    gotowego - wymyslec i zrobić. Ja akurat jedyne co woze to maly lapek w
    plecaku, a jak bardzo musze cos wiekszego to samochodem biore, no ale
    ja sie wczesniej umawiam z klientem... Po trzecie - jak skut zre ci
    4l/100 km - to cos jest nie tak z regulacjami itp...

    Podsumowujac - jak nie czujesz potrzeby posiadania motocykla - to
    odpusc. Traktujesz dwa koła podobnie jak ja - uzytkowo. Ma jezdzic i
    juz. I do tego skuter jest najlepszy. Jezeli jednak za jakis czas
    poczujesz zew dwóch kółek - zrób A i smigaj czymś wiekszym...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 15. Data: 2009-07-20 07:18:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Michał Gut pisze:
    > poniekad kierujac sie dokladnie takimi samymi przeslankami kupilem piaggio:)

    Amil? aleś się zmienił

    --
    gildor
    9'99

  • 16. Data: 2009-07-20 07:20:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Pomysł nieco z dupy, na siedzeniu pasażera
    > jest jednak ciut lepsze tłumienie niż na płycie
    > z tyłu, co dla kompa może mieć niejakie znaczenie :>

    sam jestes z dupy. jak będzie zlecał robotę, to może zrobić lepsze
    tłumienie niż to Twoje siedzenie z pająkiem, co nie umi utrzymac nawet
    porządnie flaszki wódki, kurwa!
    ;)

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-07-20 07:21:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Lip, 09:12, PB <p...@b...pl> wrote:
    > ja sie wczesniej umawiam z klientem... Po trzecie - jak skut zre ci
    > 4l/100 km - to cos jest nie tak z regulacjami itp...

    Czyli sugerujesz, że pierdzipęd 50 ccm z multiwibratorem
    i cykcykgazboxem pędzony do 80 km/h zeżre mniej niż 4/100?
    To chyba nie w tej przestrzeni euklidesowej :]

  • 18. Data: 2009-07-20 07:35:16
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Michał Gut"
    nie potrzebuje generowania wrazen na moto - mnie cos jest potrzebne do
    wozenia dupy ze sprzetem na kilku kilkunastokilometrowych odcinkach.

    A ja leciutko napomkne ze kompy nie przepadaja za wibracjami o
    niodczuwalnych dla nas czestotliwosciach. Zwlaszcza HD (naped nie moto
    (: ) - sprawdzilem osobiscie
    Wiec przewoz blaszaka zamontowanego na sztywno raczej odpada - zdecydowanie
    plecak.
    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Z waskich moto na dojazdy w miescie to VTR - choc i tak czasem skutrze
    50 ccm pomiga mi stopem w korku.

  • 19. Data: 2009-07-20 07:36:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Lip, 09:20, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > sam jestes z dupy.

    Rozminąłeś się o kilka cm :>

    > jak będzie zlecał robotę, to może zrobić lepsze
    > tłumienie niż to Twoje siedzenie z pająkiem,

    I zapłaci tysionc za takie wydumke, a on ma dychę
    na motonga do wydania, trza myśleć ekonomicznie
    panocku!

    > co nie umi utrzymac nawet
    > porządnie flaszki wódki, kurwa!
    > ;)

    To że to informatyk to nie znaczy od razu
    że alkoholik, nie bądźmy stereotypami! :>

  • 20. Data: 2009-07-20 07:46:22
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Czyli sugerujesz, że pierdzipęd 50 ccm z multiwibratorem
    > i cykcykgazboxem pędzony do 80 km/h zeżre mniej niż 4/100?
    > To chyba nie w tej przestrzeni euklidesowej :]

    O ile w przestrzeniach euklidesowych (może miałeś na myśli przestrzenie
    nieeuklidesowe???) kiedyś ojczyzna dała jakieś wykształcenie, to
    zapomniała o reszcie i brakuje mi słówek. Was ist das:

    a) cykcykgazbox
    b) multiwibrator