  • 101. Data: 2009-07-21 19:02:45
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kocyk":
    > Oooo, swietny pomysl, zapomnialem o pokrace.

    A jak se jeszcze ta pokrake odpowiednio pookleja, to bedzie mial darmowa
    reklame, bo sie kazdy bedzie gapil, co to za dziwolag jedzie ;-)

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 102. Data: 2009-07-21 21:39:50
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Odpowiadam:
    > Motocykl trzeba kochać. Trzeba do niego dojrzeć. Trzeba umieć się nim
    > cieszyć. Trzeba też wiedzieć, że można na nim/z nim zginąć, i to czasem
    > bardzo szybko. Jeśli nie czujesz wiatru we włosach, to jeździj dalej
    > puntem:-)

    Bez sensu :)
    Dla Ciebie motocykl to miłość, dla innego prosty i tani środek transportu.
    Pod pewnymi względami lepszy (omija korki) pod innymi gorszy (nie chroni i
    drogi w utrzymaniu) od innych. Oba podejścia do tematu są tak samo dobre i
    tak samo uprawnione.
    Do czego trzeba dojrzeć? Do jeżdżenia piździkiem do roboty bo tak taniej i
    szybciej? Nie ośmieszaj się. Zdecydowana większość użytkowników jednośladów
    na świecie do tego ich właśnie używa. Bez żadnych innych podtekstów ani
    filozofii.
    Lubie jeżdzić motocyklem..... blisko domu i gdy jest ładna pogoda.
    Przewietrzyć się w piękną pogodę, wyskoczyć nad jeziorko, po zakupy, zażyć
    odrobiny relaksu i tyle. Nie szukam mocnych wrażeń, emocji, walki. Gdy mam
    jechać gdzieś dalej jadę puszką. Co lubię najbardziej w motocyklach? Zbierać
    je. Mam ich siedem. W różnym stanie, w różnym wieku, w różnej sprawności.
    Czasem zdarza się rok że nie wyjadę ani razu. I co z tego? Nic.
    --
    Jackare

  • 103. Data: 2009-07-21 22:01:59
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    >IMHO Skuter. Jakiej pojemności i wielkości to już sam wybierzesz i
    >dobierzesz.
    Przy Twojej specyfice transportu jedak trzymałbym się czegoś a'la kufer do
    pizzy tyle tylko, że ustawiony pionowo (nie powiększa gabarytów motocykla) i
    pewnie zamocowany na specjalnie wykonanym stelażu.
    Ewentualnością wartą rozważenia może być wykonanie jednokołowej przyczepki -
    kiedyś nawet była taka polskiej produkcji.
    Jeżeli miałbym polecać coś z motocykli to "maluchy" typu suzuki GN 125 lub
    250 itp produkty popełnione przez yamahe, honde lub jakieś odpowiednie
    porządne marki azjatyckie, np SYM.
    Można pomysleć o jakimś takimś pasztecie skuterowatym na dużych kołach o
    pojemności 80-125 w stylu aprilii scarabeo
    (http://katalog-motocykli.pl/img/aprilia-scarabeo-12
    5-street-1.jpg). Jest
    tego pełno.
    Przewiduję jedynie, że najdroższe w tej zabawie może okazać się właśnie
    _PORZĄDNE_ wykonanie stelaża i kufra jaki potrzebujesz. Wg mnie miodnie
    byłoby aby cały ten kufer był wypinany ze stelaża w prosty sposób (zamki)
    tak byś mógł kompa pakowac i wypakowywać w pomieszczeniu niezaleznie od
    pogody i bez potrzeby nie woził tego na pojeździe (wysoki środek ciężkości i
    niezły "żagiel" dla bocznego wiatru). Kufer w środku odpowiednio wytłumiony
    aby zapewniał ochronę wiezionego sprzętu.
    --
    Jackare

  • 104. Data: 2009-07-22 06:39:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
    > razu. I co z tego? Nic.

    Sam sobie przeczysz. Jakbyś traktował je jak jeździdóo piździdło to miałbyś
    1 a nie 7. Ja mam 4:-)

    --
    Grzybol

  • 105. Data: 2009-07-22 08:13:21
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sam sobie przeczysz. Jakbyś traktował je jak jeździdóo piździdło to
> [...]

    Nie przeczę. Pokazuję że każdy traktuje motocykl tak jak mu pasuje. Ja je
    lubie zbierać ale nie traktuję ich z jakąś specjalną miłością. Kilka jest
    totalnie zardzewiałych i nie zanosi się aby ten stan się zmienił.
    Zardzewiałe też są fajne....
    --
    Jackare

  • 106. Data: 2009-07-22 18:53:14
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message

    > to jest swietne i to nie do wozenia kompa a dupy

    ???

  • 107. Data: 2009-07-22 18:56:31
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    > zaraz zaraz -

    (ciach )
    Nudzi ci się? Życia nie masz? Siedzisz przed kompem i walisz elaborat o
    prędkościach pod tytułem co by było gdyby jechał szybciej. Ja na skuter
    kombi nie zakładam. I nikt normalny tego nie robi.

    > Jak nie mialeś nigdy doczynienia z serwisem informatycznym ... to nie
    > pitol, bo jest cała masa sytuacji, gdzie trzeba przewieźć sprzęty do
    > siebie/serwisu

    Kuba chłopaku jedna prośba. Nie znasz mnie to do k nędzy nie pisz mi "nie
    pitol". Weź ochłoń i pisz na tej grupie nie jak dziecko neostrady z forum
    onetu poszukujące emocji, tylko jakbyś gadał z nieznanym sobie gosciem w 4
    oczy.

    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 108. Data: 2009-07-22 23:05:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Power wydusił z siebie te słowy:
    (...)

    pitolisz i do tego żyłke se naciągasz...
    Odpisałem Ci na Twojego posta i na to co w nim napisałeś. Zacytowałem to, do
    czego sie odnosze.
    To jest grupa dyskusyjna i wyrażam swoją opinie.

    A dlaczego napisełem, ze pitolisz?
    Bo jak piszesz, ze "inaczej byś to rozwiązał" to mógłbyś napisać jak, a nie
    dodawać, zeby jakiś kolega inny to napisał-mój wniosek - nie masz
    doczynienia z serwisem informatycznym (sprzętowym) bo jakbyś miał, to byś
    nie pitolił.

    A teraz bądz tak dobry i sie ode mnie odpitol i nie mów do mnie per chłopaku
    neostrady - bo póki co .. to Ty musisz ochłonąc, a licytować sie z Toba, kto
    dłużej pisze na usenecie, nie bede ...

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 109. Data: 2009-07-23 06:27:10
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

    Kuba co jest z Tobą. Okres masz? Skad tyle agresji? To jest dobry cytat:

    http://www.psychologiainternetu.fora.pl/font-color-p
    urple-wirtualny-swiat-i-cyberprzestrzen-font,4/agres
    ja-w-sieci,148.html

    Czynnikami sprzyjającymi agresji w sieci to:
    brak obawy przed konsekwencjami ze względu na fizyczna odległość,
    pozorna anonimowość,
    poczucie bezpieczeństwa wtedy gdy sami atakujemy,
    zabezpieczenie przed ewentualnym kontratakiem.

    wyluzuj.. i faktycznie nie nie licytuj się bo przegrasz ;) Pracuję od 11 lat
    w branży it u największych. Także w dziale uslug przy helpdeskach.. Wiec
    wiem wiecej od Ciebie na ten temat.

    ps. no i nie jeżdzę oplem Omegą ;))

  • 110. Data: 2009-07-23 08:46:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Power wydusił z siebie te słowy:

    > "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message
    >
    > Kuba co jest z Tobą. Okres masz? Skad tyle agresji? To jest dobry

    Nie wiem u kogo tyle agresji ..
    Jak przeczytasz "naszą" częśc wątku .. to moze sam zobaczysz, kto z agresją
    napisał pierwszy.
    No chyba, ze "pitolisz" jest wg ciebie agresywne, a jesli tak .. to nie mamy
    specjalnie o czym dyskutowac, bo szkoda nerw.

    > wyluzuj.. i faktycznie nie nie licytuj się bo przegrasz ;) Pracuję od
    > 11 lat w branży it u największych. Także w dziale uslug przy
    > helpdeskach.. Wiec wiem wiecej od Ciebie na ten temat.

    Nie bądz taki pewny, hehe.
    Poza tym ... mówimy o usenecie - a od keidy ten twór w ogole istnieje? :D
    ps. ja też pracowałem w IT .. tyle, ze nie u największych, jednak to nie ma
    akurat najmniejszego znaczenia, gdzie pracowałem, bo dostęp do internetu nie
    od tego zależy.
    W ogole praca jako taka nie ma wiele wspólnego z usenetem i pisaniem na
    grupy/fora - bo jak ktoś porządnie pracuje w 'duzych IT' ... to nie ma czasu
    na usenet :P

    > ps. no i nie jeżdzę oplem Omegą ;))

    bo Cie na nią nie stac :P ;-)