  • Data: 2013-01-11 13:49:46
    Temat: monitorowanie stanu dysków
    Od: qrt <...@i...jakis> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    możecie polecić coś sprawdzonego do monitorowania stanu dysków?

    Tak co by mnie informował w jakim stanie jest dysk i ze należało by sie
    zatroszczyć o jego wymianę.

    używałem dawno temu czegoś takiego jak HDD Health ale dysk mi padł o on
    nawet nie raczył mnie poinformować o zbliżającej sie katastrofie.

    Program nie musi mieć dzisiątek niezrozumiałych wykresów i kontrolek - musi
    poprostu rzetelnie informować o tym ze warto pomyśleć o następcy lub szybko
    robić backup :)

    pod windows.